Verkatehdas Oy hakee toimitusjohtajaa

Report this content

Verkatehdas Oy hakee uutta toimitusjohtajaa. Hakuilmoitus tehtävään julkaistaan 13.1.2019. Tietoja tehtävästä ja Verkatehdas –yhtiöstä on saatavilla yhtiön verkkosivuilla www.verkatehdas.fi/yritys.

Nykyinen toimitusjohtaja Jouko Astor jää eläkkeelle syksyllä 2019. Tarkka ajankohta päätetään, kun tiedetään, koska uusi toimitusjohtaja voi aloittaa yhtiön palveluksessa. Tarkoitus on, että uusi ja vanha toimitusjohtaja työskentelevät jonkin aikaa yhdessä.

Verkatehdas on Hämeenlinnaan v. 2007 avattu maan parhaimmistoon kuuluva tapahtumien ja kulttuurin keskus. Vanhan tehtaan miljööseen sijoittuva Verkatehdas on kahminut palkintoja niin arkkitehtuuristaan kuin palveluistaankin. Se on kantahämäläisen kulttuurielämän keskus ja kaupungin merkittävin kokous- ja tapahtumapalvelujen tarjoaja. Verkatehtaan sydämen muodostavat Vanaja-sali, Lasipiha ja kokouskeskus, joissa järjestetään vuosittain 100 kulttuuritapahtumaa sekä yli 200 eri kokoista yritystapahtumaa. Verkatehdas on myös luovan alan yhteisö, jonne on sijoittunut yli 40 toimijaa, kuten BioRex -elokuvakeskus, teatteri, taidemuseo, musiikkiopisto, lastenkulttuurikeskus ja taidegallerioita. Verkatehtaan alueelle tehdään vuosittain yli puoli miljoonaa käyntiä, ja koko alueen talouden yhteenlaskettu volyymi on n. 25 M€/v. Verkatehdas Oy kuuluu Hämeenlinnan kaupunkikonserniin.

Verkatehdas Oy toimii alueen sateenvarjona, huolehtii kiinteistöstä ja järjestää kulttuuri- ja tapahtumapalveluita. Yhtiön budjetoitu liikevaihto on vuonna 2019 runsaat 4 milj. €. Yhtiöllä on 23 omaa työntekijää.

Lisätietoja:

• Verkatehdas Oy:n hallituksen puheenjohtaja Eero Holstila, eero.holstila@gmail.com, puh. 050 567 2087
  • Hämeenlinnan kaupunginjohtaja Timo Kenakkala, puh. 03 621 2900