Tapahtumakalenterit viikko 3/2005, menolistat 19.1.2005 ja 20.1.2005

Viikkolista viikko 3/2005: Veronmaksajien Vero 2005 -tapahtuma 19.1. klo 9-19 ja 20.1. klo 9-17 Helsingin Marina Congress Centerissä VEROT, SIJOITTAMINEN JA KODIN TALOUS

Verotuksen, talouden ja sijoittamisen messutapahtuma Vero 2005 järjestetään Helsingin Katajanokalla, Marina Congress Centerissä (Katajanokanlaituri 6) 19.-20.1.2005 klo 9 alkaen. Tarjolla on monipuolista tietoa hyvästä taloudenhoidosta kiinnostuneille yksityishenkilöille, kotitalouksille ja yrittäjille. Tapahtumassa ovat mukana Veronmaksajien parhaat asiantuntijat sekä yli 50 näytteilleasettajaa ja tietoiskujen esittäjää rahastoyhtiöistä, pankeista, vakuutusyhtiöistä, palvelujärjestöistä, kuluttaja- ja veroviranomaisista. Ohjelma ja aikataulut osoitteessa www.veromessut.fi. Samassa osoitteessa voi ennakkorekisteröityä ja tulostaa itselleen sisäänpääsyyn oikeuttavan kutsukortin. Tapahtuman järjestää Veronmaksajain Keskusliitto. ---------- päivälista 19.1.2005 Talous- ja veropolitiikan päälinjat Valtiovarainministeri Antti Kalliomäki ja Veronmaksajien toimitusjohtaja Teemu Lehtinen puhuvat Vero 2005 –tapahtuman avajaisissa 19.1.2005 klo 10-11. Kaksipäiväisen Veronmaksajien Vero 2005 –tapahtuman (19-20.1) järjestää Veronmaksajain Keskusliitto. Paikka on Marina Congress Center Helsingin Katajanokalla. Lisätiedot: www.veromessut.fi. ---------- päivälista 20.1.2005: tiedotustilaisuus klo 9.00 KUKA MAKSOI VEROALEN, MISTÄ SAATIIN RAHAT? Veronmaksajien pääekonomisti Jaana Kurjenojan tutkimus siitä, paljonko vuosien 1996-2003 tuloveroale lopulta tuli maksamaan ja miten se rahoitettiin, julkistetaan torstaina 20.1.2005 klo 9.00 Marina Congress Centerissä Helsingissä, Sali F. Tutkimus perustuu tilastolliseen analyysiin luonnollisten henkilöiden tuloverotuksen, arvonlisäverotuksen ja yhteisöverotuksen tuotoista. Toimituksille tarkoitettu info järjestetään Veronmaksajain Keskusliiton kaksipäiväisen Vero 2005 –tapahtuman yhteydessä. ---------------------- Lisätiedot: viestintäjohtaja Antti Marttinen, Veronmaksajat, (09) 6188 7301, antti.marttinen@veronmaksajat.fi pääekonomisti Jaana Kurjenoja, Veronmaksajat, (09) 6188 7326, jaana.kurjenoja@veronmaksajat.fi www.veronmaksajat.fi