Heikki Pesu aloittaa Viafin Service Oyj:n toimitusjohtajana 13.2.2023

VIAFIN SERVICE OYJ | Yhtiötiedote 6.2.2023 kello 7:55.

Heikki Pesu aloittaa Viafin Service Oyj:n toimitusjohtajana 13.2.2023

Viafin Service Oyj (”Viafin Service”) tiedotti 29.11.2022 Heikki Pesun nimityksestä toimitusjohtajaksi ja siitä, että hän aloittaa tehtävässään viimeistään 30.3.2023. Viafin Servicen hallitus on tänään vahvistanut uuden toimitusjohtajan täsmentyneen aloitusajankohdan. Viafin Servicen uusi toimitusjohtaja Heikki Pesu aloittaa tehtävässään maanantaina 13.2.2023. Heikki Pesu jättää samalla yhtiön hallituksen.

Hallituksen puheenjohtaja Marko Sipola, sähköposti: marko.sipola@viafin.fi, puh. +358 50 371 4663

Vt. toimitusjohtaja Patrik Hämälä, sähköposti: patrik.hamala@viafin.fi, puh. +358 50 513 1305

Hyväksytty neuvonantaja Aktia Alexander Corporate Finance Oy, puh. +358 50 520 4098

Viafin Service Oyj on teollisuuden kunnossapitoon sekä putkistojen, laitteistojen ja kaasujärjestelmien huoltoon sekä näiden asentamiseen erikoistunut yhtiö. Viafin Servicen laajaan palveluvalikoimaan kuuluvat myös LNG- ja biokaasujärjestelmien, kaasuverkkojen sekä kaasutankkausasemien kunnossapitopalvelut ja järjestelmätoimitukset. Viafin Service harjoittaa liiketoimintaa pääasiassa Suomessa, ja sen asiakkaisiin kuuluu useita merkittäviä sellu-, energia-, kemian- sekä metalliteollisuuden alalla toimivia suuria yrityksiä. Yhtiöllä on kaksikymmentäyhdeksän alueellista palveluyksikköä kahdellakymmenelläkahdella paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Yhtiöllä on palveluksessaan noin 500 henkilöä. Viafin Service Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla, kaupankäyntitunnus on VIAFIN.