Mika Riekkola aloittaa Viafin Service Oyj:n toimitusjohtajana 1.10.2019

VIAFIN SERVICE OYJ | Yhtiötiedote 24.9.2019 kello 10:30.

Mika Riekkola aloittaa Viafin Service Oyj:n toimitusjohtajana 1.10.2019

Viafin Service Oyj:n ("Viafin Service") hallitus on aikaisemmin tiedotetun mukaisesti vahvistanut yhtiön uuden toimitusjohtajan tarkan aloitusajankohdan. Viafin Servicen uusi toimitusjohtaja Mika Riekkola aloittaa tehtävässään 1.10.2019.

Viafin Servicen vt. toimitusjohtaja ja hallituksen jäsen Marko Sipola jättää samalla johtoryhmän ja siirtyy yhtiön hallituksen varapuheenjohtajaksi vastuualueenaan hallituksessa yhtiön strategian mukaiset yrityskaupat.

Marko Sipola, vt. toimitusjohtaja, sähköposti: marko.sipola@viafinservice.fi, puh. 050 371 4663

Heikki Pesu, Hallituksen puheenjohtaja, sähköposti heikki.pesu@viafinservice.fi, puh 040 300 5450

Hyväksytty neuvonantaja: Alexander Corporate Finance Oy, puh. 050 520 4098

Viafin Service Oyj on teollisuuden kunnossapitoon sekä putkistojen, laitteistojen ja kaasujärjestelmien huoltoon sekä näiden asentamiseen erikoistunut yhtiö. Viafin Servicen laajaan palveluvalikoimaan kuuluvat myös LNG- ja biokaasujärjestelmien, kaasuverkkojen sekä kaasutankkausasemien kunnossapitopalvelut ja järjestelmätoimitukset. Viafin Service harjoittaa liiketoimintaa pääasiassa Suomessa, ja sen asiakkaisiin kuuluu useita merkittäviä sellu-, energia-, kemian- sekä metalliteollisuuden alalla toimivia suuria yrityksiä. Yhtiöllä on viisitoista alueellista palveluyksikköä kahdellatoista paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Yhtiöllä on palveluksessaan noin 300 henkilöä.