Muutoksia Viafin Service Oyj:n johtoryhmässä

VIAFIN SERVICE OYJ | Yhtiötiedote 5.3.2020 kello 8:00.

Muutoksia Viafin Service Oyj:n johtoryhmässä

Miikka Aho, KTM (s. 1977) on nimitetty Viafin Service Oyj:n ("Viafin Service") projektiliiketoimintojen johtajaksi, sekä Viafin Servicen johtoryhmän jäseneksi. Ahon vastuulla ovat Viafin Servicen projektiliiketoiminnot. Aho aloittaa tehtävässään viimeistään 13.4.2020.

Aho siirtyy uuteen tehtäväänsä ABB:lta, jossa Aho on toiminut aiemmin Global Product Line Managerina vuodesta 2018, sekä useissa muissa Service-liiketoiminnan johtotehtävissä vuodesta 2002.

Mika Riekkola, toimitusjohtaja, sähköposti: mika.riekkola@viafinservice.fi, puh. +358 40 739 6607

Hyväksytty neuvonantaja: Alexander Corporate Finance Oy, puh. +358 50 520 4098

Viafin Service Oyj on teollisuuden kunnossapitoon sekä putkistojen, laitteistojen ja kaasujärjestelmien huoltoon sekä näiden asentamiseen erikoistunut yhtiö. Viafin Servicen laajaan palveluvalikoimaan kuuluvat myös LNG- ja biokaasujärjestelmien, kaasuverkkojen sekä kaasutankkausasemien kunnossapitopalvelut ja järjestelmätoimitukset. Viafin Service harjoittaa liiketoimintaa pääasiassa Suomessa, ja sen asiakkaisiin kuuluu useita merkittäviä sellu-, energia-, kemian- sekä metalliteollisuuden alalla toimivia suuria yrityksiä. Yhtiöllä on seitsemäntoista alueellista palveluyksikköä kahdellatoista paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Yhtiöllä on palveluksessaan noin 300 henkilöä.