Muutoksia Viafin Service Oyj:n johtoryhmässä

VIAFIN SERVICE OYJ | Yhtiötiedote 16.3.2020 kello 8:00.

Muutoksia Viafin Service Oyj:n johtoryhmässä

Viafin Service Oyj:n ("Viafin Service") varatoimitusjohtaja, johtoryhmän jäsen ja Viafin Process Piping Oy:n toimitusjohtaja Tuomas Tuomela on ilmoittanut siirtyvänsä toisen työnantajan palvelukseen ja hän jättää Yhtiön 31.3.2020.

Viafin Process Piping Oy:n toimitusjohtajan tehtävät siirretään Viafin Servicen toimitusjohtaja Mika Riekkolalle. Riekkola on nimitetty Viafin Process Piping Oy:n toimitusjohtajaksi 16.3.2020 alkaen.

Viafin Servicen toimitusjohtaja Mika Riekkola kommentoi asiaa:

”Kiitän lämpimästi Tuomasta hänen panoksestaan Viafin Servicen kehittämiseen osana johtoryhmäämme. Toivotan hänelle menestystä seuraavassa tehtävässään.”

Mika Riekkola, toimitusjohtaja, sähköposti: mika.riekkola@viafinservice.fi, puh. +358 40 739 6607

Hyväksytty neuvonantaja: Alexander Corporate Finance Oy, puh. +358 50 520 4098

Viafin Service Oyj on teollisuuden kunnossapitoon sekä putkistojen, laitteistojen ja kaasujärjestelmien huoltoon sekä näiden asentamiseen erikoistunut yhtiö. Viafin Servicen laajaan palveluvalikoimaan kuuluvat myös LNG- ja biokaasujärjestelmien, kaasuverkkojen sekä kaasutankkausasemien kunnossapitopalvelut ja järjestelmätoimitukset. Viafin Service harjoittaa liiketoimintaa pääasiassa Suomessa, ja sen asiakkaisiin kuuluu useita merkittäviä sellu-, energia-, kemian- sekä metalliteollisuuden alalla toimivia suuria yrityksiä. Yhtiöllä on kahdeksantoista alueellista palveluyksikköä kolmellatoista paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Yhtiöllä on palveluksessaan noin 300 henkilöä.