Viafin Service Oyj käynnistää erikoiskunnossapitoliiketoiminnan

VIAFIN SERVICE OYJ | Lehdistötiedote 19.9.2019 kello 12:30.

Viafin Service Oyj käynnistää erikoiskunnossapitoliiketoiminnan

Viafin Service Oyj (”Viafin Service”) käynnistää strategiansa mukaisesti uuden erikoiskunnossapitoliiketoiminnan, jonka tavoitteena on tarjota nykyisille ja uusille asiakkaille tuotantolaitteiden ja koneiden käynnissäpidon varmistamiseksi tarvittavia huolto- ja kunnossapitopalveluita sekä koneiden ja laitteiden elinkaarta tukevia perusparannus- ja investointipalveluita. Uuden erikoiskunnossapitoliiketoiminnan Etelä-Suomen tulosyksikön johtajana aloittaa Jani Toivonen. Toivonen siirtyy tehtävään Maintpartner Expert Services Oy:stä, jossa Toivonen on toiminut Maintpartnerin Etelä-Suomen palvelupäällikkönä.

Vt. toimitusjohtaja, Marko Sipola, Puhelin: +358 50 371 4663, Sähköposti: marko.sipola@viafin.fi

Viafin Service Oyj on teollisuuden kunnossapitoon sekä putkistojen, laitteistojen ja kaasujärjestelmien huoltoon sekä näiden asentamiseen erikoistunut yhtiö. Viafin Servicen laajaan palveluvalikoimaan kuuluvat myös LNG- ja biokaasujärjestelmien, kaasuverkkojen sekä kaasutankkausasemien kunnossapitopalvelut ja järjestelmätoimitukset. Viafin Service harjoittaa liiketoimintaa pääasiassa Suomessa, ja sen asiakkaisiin kuuluu useita merkittäviä sellu-, energia-, kemian- sekä metalliteollisuuden alalla toimivia suuria yrityksiä. Yhtiöllä on viisitoista alueellista palveluyksikköä kahdellatoista paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Yhtiöllä on palveluksessaan noin 300 henkilöä.