Viafin Service Oyj laajentaa toimintaansa Ouluun

VIAFIN SERVICE OYJ | Lehdistötiedote 20.8.2019 kello 12:00.

Viafin Service Oyj laajentaa toimintaansa Ouluun

Viafin Service Oyj (”Viafin Service”) laajentaa strategiansa mukaisesti toimintaansa Ouluun. Viafin Service -konserniin kuuluvan Viafin GAS Oy:n (”Viafin GAS”) uusi toimipiste sijaitsee Oulun Limingantullissa osoitteessa Kallisenkaarre 1, tehostaen Viafin GASin koko maan kattavaa palvelukykyä.

”Viafin GASin tehtävänä on tuottaa asiakkailleen turvallisia ja laadukkaita kaasunkäyttöratkaisuja ja häiriötöntä kaasun käyttöä. Erityisesti teollisuuden ja liikenteen kasvavat kaasunkäyttötarpeet Pohjois-Suomessa loivat edellytykset uuden paikallisen toimipisteen avaamiselle, jotta voimme palvella asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla”, kertoo Viafin GASin toimitusjohtaja Jarno Anttalainen.

Marko Sipola, Viafin Service Oyj, vt. toimitusjohtaja, sähköposti: marko.sipola@viafin.fi, puh. 050 371 4663

Jarno Anttalainen, Viafin GAS Oy, toimitusjohtaja,
sähköposti:
jarno.anttalainen@viafingas.fi, puh. 040 554 3840

Viafin Service Oyj on teollisuuden kunnossapitoon sekä putkistojen, laitteistojen ja kaasujärjestelmien huoltoon sekä näiden asentamiseen erikoistunut yhtiö. Viafin Servicen laajaan palveluvalikoimaan kuuluvat myös LNG- ja biokaasujärjestelmien, kaasuverkkojen sekä kaasutankkausasemien kunnossapitopalvelut ja järjestelmätoimitukset. Viafin Service harjoittaa liiketoimintaa pääasiassa Suomessa, ja sen asiakkaisiin kuuluu useita merkittäviä sellu-, energia-, kemian- sekä metalliteollisuuden alalla toimivia suuria yrityksiä. Yhtiöllä on kuusitoista alueellista palveluyksikköä yhdellätoista paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Yhtiöllä on palveluksessaan noin 280 henkilöä.