Viafin Service Oyj:n aikataulu taloudelliselle tiedottamiselle ja yhtiökokoukselle vuonna 2021

VIAFIN SERVICE OYJ | Yhtiötiedote 22.12.2020 kello 17:00

Viafin Service Oyj ("Viafin Service") ilmoittaa vuonna 2021 julkaistavien taloustiedotteiden julkaisupäivät.

Viafin Service julkaisee vuonna 2021 seuraavat taloustiedotteet:

Tilinpäätöstiedote 2020                                                                     8.2.2021

Tilinpäätös ja toimintakertomus tilikaudelta 2020                             15.3.2021

Puolivuosikatsaus 1.1.2021-30.6.2021                                             9.8.2021

Viafin Servicen varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi tiistaina 20.4.2021 klo 13. Hallitus julkistaa yhtiökokouskutsun myöhemmin.

Mika Riekkola, toimitusjohtaja, sähköposti: mika.riekkola@viafinservice.fi, puh. +358 40 739 6607

Hyväksytty neuvonantaja: Alexander Corporate Finance Oy, puh. +358 50 520 4098

Viafin Service Oyj on teollisuuden kunnossapitoon sekä putkistojen, laitteistojen ja kaasujärjestelmien huoltoon sekä näiden asentamiseen erikoistunut yhtiö. Viafin Servicen laajaan palveluvalikoimaan kuuluvat myös LNG- ja biokaasujärjestelmien, kaasuverkkojen sekä kaasutankkausasemien kunnossapitopalvelut ja järjestelmätoimitukset. Viafin Service harjoittaa liiketoimintaa pääasiassa Suomessa, ja sen asiakkaisiin kuuluu useita merkittäviä sellu-, energia-, kemian- sekä metalliteollisuuden alalla toimivia suuria yrityksiä. Yhtiöllä on kaksikymmentä alueellista palveluyksikköä seitsemällätoista paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Yhtiöllä on palveluksessaan noin 300 henkilöä.