Viafin Service Oyj:n aikataulu taloudelliselle tiedottamiselle ja yhtiökokoukselle vuonna 2022

VIAFIN SERVICE OYJ | Yhtiötiedote 20.12.2021 kello 17:30

Viafin Service Oyj ("Viafin Service") ilmoittaa vuonna 2022 julkaistavien taloustiedotteiden julkaisupäivät.

Tilinpäätöstiedote 2021:               7.2.2022

Tilinpäätös ja toimintakertomus tilikaudelta 2021: 14.3.2022

Liiketoimintakatsaus 1.1.–31.3.2022:                     9.5.2022

Puolivuosikatsaus 1.1.2022-30.6.2022:                 8.8.2022

Liiketoimintakatsaus 1.1.–30.9.2022:                     7.11.2022

Viafin Servicen varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi tiistaina 26.4.2022 klo 13. Hallitus julkistaa yhtiökokouskutsun myöhemmin.

Mika Riekkola, Viafin Service Oyj, toimitusjohtaja, sähköposti: mika.riekkola@viafin.fi, puh. +358 40 739 6607

Hyväksytty neuvonantaja: Alexander Corporate Finance Oy, puh. +358 50 520 4098

Viafin Service Oyj on teollisuuden kunnossapitoon sekä putkistojen, laitteistojen ja kaasujärjestelmien huoltoon sekä näiden asentamiseen erikoistunut yhtiö. Viafin Servicen laajaan palveluvalikoimaan kuuluvat myös LNG- ja biokaasujärjestelmien, kaasuverkkojen sekä kaasutankkausasemien kunnossapitopalvelut ja järjestelmätoimitukset. Viafin Service harjoittaa liiketoimintaa pääasiassa Suomessa, ja sen asiakkaisiin kuuluu useita merkittäviä sellu-, energia-, kemian- sekä metalliteollisuuden alalla toimivia suuria yrityksiä. Yhtiöllä on kaksikymmentäviisi alueellista palveluyksikköä kahdellakymmenelläyhdellä paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Yhtiöllä on palveluksessaan noin 410 henkilöä. Viafin Service Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla, kaupankäyntitunnus on VIAFIN.