Viafin Service Oyj:n aikataulu taloudelliselle tiedottamiselle ja yhtiökokoukselle vuonna 2023

VIAFIN SERVICE OYJ | Yhtiötiedote 25.10.2022 kello 18:30

Viafin Service Oyj ("Viafin Service") ilmoittaa vuonna 2023 julkaistavien taloustiedotteiden julkaisupäivät.

Tilinpäätöstiedote 2022: 6.2.2023

Tilinpäätös ja toimintakertomus tilikaudelta 2022: 13.3.2023

Liiketoimintakatsaus 1.1.–31.3.2023: 8.5.2023

Puolivuosikatsaus 1.1.2023-30.6.2023: 7.8.2023

Liiketoimintakatsaus 1.1.–30.9.2023: 6.11.2023

Viafin Servicen varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi tiistaina 25.4.2023 klo 13. Hallitus julkistaa yhtiökokouskutsun myöhemmin.

Toimitusjohtaja Mika Riekkola

Puhelin: +358 40 739 6607

Sähköposti: mika.riekkola@viafin.fi

Hyväksytty neuvonantaja Aktia Alexander Corporate Finance Oy Puhelin: +358 50 520 4098

Viafin Service Oyj lyhyesti

Viafin Service Oyj on teollisuuden kunnossapitoon sekä putkistojen, laitteistojen ja kaasujärjestelmien huoltoon sekä näiden asentamiseen erikoistunut yhtiö. Viafin Servicen laajaan palveluvalikoimaan kuuluvat myös LNG- ja biokaasujärjestelmien, kaasuverkkojen sekä kaasutankkausasemien kunnossapitopalvelut ja järjestelmätoimitukset. Viafin Service harjoittaa liiketoimintaa pääasiassa Suomessa, ja sen asiakkaisiin kuuluu useita merkittäviä sellu-, energia-, kemian- sekä metalliteollisuuden alalla toimivia suuria yrityksiä. Yhtiöllä on kaksikymmentäkuusi alueellista palveluyksikköä kahdellakymmenelläyhdellä paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Yhtiöllä on palveluksessaan noin 425 henkilöä. Viafin Service Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla, kaupankäyntitunnus on VIAFIN.