Viafin Service Oyj:n aikataulu taloudelliselle tiedottamiselle ja yhtiökokoukselle vuonna 2024

VIAFIN SERVICE OYJ | Yhtiötiedote 28.11.2023 kello 18:15.

Viafin Service Oyj ("Viafin Service") ilmoittaa vuonna 2024 julkaistavien taloustiedotteiden julkaisupäivät.

• Tilinpäätöstiedote 2023: 26.2.2024
  • Tilinpäätös ja toimintakertomus tilikaudelta 2023: 11.3.2024
  • Liiketoimintakatsaus 1.1.–31.3.2024: 6.5.2024
  • Puolivuosikatsaus 1.1.–30.6.2024: 5.8.2024
  • Liiketoimintakatsaus 1.1.–30.9.2024: 4.11.2024

Viafin Servicen varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi keskiviikkona 24.4.2024 klo 13:00. Hallitus julkistaa yhtiökokouskutsun myöhemmin.

Heikki Pesu, toimitusjohtaja, sähköposti: heikki.pesu@viafin.fi, puh. +358 40 300 5450

Hyväksytty neuvonantaja: Aktia Alexander Corporate Finance Oy, puh. +358 50 520 4098

Viafin Service Oyj on teollisuuden kunnossapitoon sekä putkistojen, laitteistojen ja kaasujärjestelmien huoltoon sekä näiden asentamiseen erikoistunut yhtiö. Viafin Servicen laajaan palveluvalikoimaan kuuluvat myös LNG- ja biokaasujärjestelmien, kaasuverkkojen sekä kaasutankkausasemien kunnossapitopalvelut ja järjestelmätoimitukset. Viafin Service harjoittaa liiketoimintaa pääasiassa Suomessa, ja sen asiakkaisiin kuuluu useita merkittäviä sellu-, energia-, kemian- sekä metalliteollisuuden alalla toimivia suuria yrityksiä. Yhtiöllä on kaksikymmentäkahdeksan alueellista palveluyksikköä kahdellakymmenelläyhdellä paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Yhtiöllä on palveluksessaan noin 500 henkilöä. Viafin Service Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla, kaupankäyntitunnus on VIAFIN.