Viafin Service Oyj:n hallitus esittää tilikauden muuttamista kalenterivuodeksi

VIAFIN SERVICE OYJ | Yhtiötiedote 01.02.2019 kello 07.45

Viafin Service Oyj:n hallitus esittää tilikauden muuttamista kalenterivuodeksi

Viafin Service Oyj:n (”Viafin Service”) hallitus esittää tilikauden muuttamista kalenterivuodeksi. Täten Viafin Service Oyj:n tilikausi on jatkossa sama kuin 17.01.2019 tiedotetun yrityskaupan kohteen, Gasum Tekniikka Oy:n tilikausi.

Mikäli yhtiökokous hyväksyy esityksen, nykyinen tilikausi pidennetään päättyväksi 31.12.2019 (17kk). Puolivuotiskauden 01.08.2018-31.01.2019 katsauksen julkaisuajankohta, 12.03.2019, pysyy aiemmin ilmoitetun taloudellisen tiedotteen mukaisena. Myös 12 kuukauden 01.08.2018-31.07.2019 katsauksen julkaisuajankohta, 10.09.2019, pysyy aiemmin ilmoitetun taloudellisen tiedotteen mukaisena.

Ylimääräinen yhtiökokous kutsutaan koolle arviolta viimeistään huhtikuussa 2019 erillisellä yhtiötiedotteella.

Marko Sipola, hallituksen puheenjohtaja, sähköposti: marko.sipola@viafin.fi, puh. 050 371 4663

Hyväksytty neuvonantaja: Alexander Corporate Finance Oy, puh. 050 520 4098

Viafin Service Oyj on teollisuuden kunnossapitoon, putkistojen ja laitteistojen huoltoon sekä asentamiseen erikoistunut yhtiö. Viafin Service harjoittaa liiketoimintaa pääasiassa Suomessa, ja sen asiakkaisiin kuuluu useita sellu-, kartonki-, energia-, kemian- sekä metalliteollisuuden alalla toimivia suuria yrityksiä. Yhtiöllä on kymmenen alueellista palveluyksikköä kahdeksalla paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Yhtiöllä oli päättyneellä tilikaudella palveluksessaan keskimäärin 179 henkilöä.