Viafin Service Oyj:n toimintakertomus ja tilinpäätös tilikaudelta 2019 julkaistu

VIAFIN SERVICE OYJ | Yhtiötiedote 17.3.2020 kello 9:00.

Viafin Service Oyj ("Viafin Service") on julkaissut toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen tilikaudelta 2019. Tilinpäätös ja toimintakertomus on luettavissa yhtiön verkkosivuilta osoitteesta https://viafinservice.fi/raportit-ja-esitykset/.

Pdf-versio Viafin Service Oyj:n tilikauden 2019 toimintakertomuksesta ja tilinpäätöksestä tämän tiedotteen liitteenä.

Mika Riekkola, toimitusjohtaja, sähköposti: mika.riekkola@viafinservice.fi, puh. +358 40 739 6607

Hyväksytty neuvonantaja: Alexander Corporate Finance Oy, puh. +358 50 520 4098

Viafin Service Oyj on teollisuuden kunnossapitoon sekä putkistojen, laitteistojen ja kaasujärjestelmien huoltoon sekä näiden asentamiseen erikoistunut yhtiö. Viafin Servicen laajaan palveluvalikoimaan kuuluvat myös LNG- ja biokaasujärjestelmien, kaasuverkkojen sekä kaasutankkausasemien kunnossapitopalvelut ja järjestelmätoimitukset. Viafin Service harjoittaa liiketoimintaa pääasiassa Suomessa, ja sen asiakkaisiin kuuluu useita merkittäviä sellu-, energia-, kemian- sekä metalliteollisuuden alalla toimivia suuria yrityksiä. Yhtiöllä on kahdeksantoista alueellista palveluyksikköä kolmellatoista paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Yhtiöllä on palveluksessaan noin 300 henkilöä.