Viafin Service Oyj:n toimitusjohtajaksi Mika Riekkola

VIAFIN SERVICE OYJ | Yhtiötiedote, Sisäpiiritieto 15.8.2019 kello 8:00.

Viafin Service Oyj:n toimitusjohtajaksi Mika Riekkola

Viafin Service Oyj:n ("Viafin Service") hallitus on valinnut yhtiön uudeksi toimitusjohtajaksi Mika Riekkolan (VTM, MBA, 1976). Riekkola aloittaa tehtävässään viimeistään 1.11.2019.

Mika Riekkolalla on vahva kokemus ja osaaminen teollisuuden kunnossapidon ja palveluliiketoiminnan johtotehtävistä. Riekkola on toiminut aikaisemmin Maintpartner Oy:n ja Maintpartner Expert Services Oy:n toimitusjohtajana, sekä Maintpartner -konsernin myynti- ja markkinointijohtajana. Riekkola on myös aikaisemmin toiminut IBM:n pohjoismaiden ulkoistusliiketoiminnassa myyntijohtajana ja vastannut ulkoistusmyynnin toimialaratkaisuista.

”Olen erittäin tyytyväinen, että löysimme vahvan toimialaosaajan yhtiön toimitusjohtajaksi. Mikalla on erittäin vahva tausta kunnossapidosta ja uskon, että hänen johdollaan kasvatamme Viafin Servicen johtavaksi teollisuuden kunnossapidon toimijaksi Suomessa.” sanoo Viafin Servicen hallituksen puheenjohtaja Heikki Pesu.

Marko Sipola, vt. toimitusjohtaja, sähköposti: marko.sipola@viafinservice.fi, puh. 050 371 4663

Heikki Pesu, hallituksen puheenjohtaja, sähköposti heikki.pesu@viafinservice.fi, puh 040 300 5450

Hyväksytty neuvonantaja: Alexander Corporate Finance Oy, puh. 050 520 4098

Viafin Service Oyj on teollisuuden kunnossapitoon sekä putkistojen, laitteistojen ja kaasujärjestelmien huoltoon sekä näiden asentamiseen erikoistunut yhtiö. Viafin Servicen laajaan palveluvalikoimaan kuuluvat myös LNG- ja biokaasujärjestelmien, kaasuverkkojen sekä kaasutankkausasemien kunnossapitopalvelut ja järjestelmätoimitukset. Viafin Service harjoittaa liiketoimintaa pääasiassa Suomessa, ja sen asiakkaisiin kuuluu useita merkittäviä sellu-, energia-, kemian- sekä metalliteollisuuden alalla toimivia suuria yrityksiä. Yhtiöllä on neljätoista alueellista palveluyksikköä yhdellätoista paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Yhtiöllä on palveluksessaan noin 280 henkilöä.