Viafin Service Oyj:n vuosikertomus 2022 julkaistu

VIAFIN SERVICE OYJ | Yhtiötiedote 13.3.2023 kello 9:00.

Viafin Service Oyj:n vuosikertomus 2022 julkaistu

Viafin Service Oyj ("Viafin Service") on julkaissut vuosikertomuksen tilikaudelta 2022. Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen sekä tilintarkastuskertomuksen vuodelta 2022. Vuosikertomus on luettavissa yhtiön verkkosivuilta osoitteesta

Pdf-versio Viafin Service Oyj:n tilikauden 2022 vuosikertomuksesta on tämän tiedotteen liitteenä.

Heikki Pesu, toimitusjohtaja, sähköposti: heikki.pesu@viafin.fi, puh. +358 40 300 5450

Hyväksytty neuvonantaja: Aktia Alexander Corporate Finance Oy, puh. +358 50 520 4098

Viafin Service Oyj on teollisuuden kunnossapitoon sekä putkistojen, laitteistojen ja kaasujärjestelmien huoltoon sekä näiden asentamiseen erikoistunut yhtiö. Viafin Servicen laajaan palveluvalikoimaan kuuluvat myös LNG- ja biokaasujärjestelmien, kaasuverkkojen sekä kaasutankkausasemien kunnossapitopalvelut ja järjestelmätoimitukset. Viafin Service harjoittaa liiketoimintaa pääasiassa Suomessa, ja sen asiakkaisiin kuuluu useita merkittäviä sellu-, energia-, kemian- sekä metalliteollisuuden alalla toimivia suuria yrityksiä. Yhtiöllä on kaksikymmentäyhdeksän alueellista palveluyksikköä kahdellakymmenelläkahdella paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Yhtiöllä on palveluksessaan noin 500 henkilöä. Viafin Service Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla, kaupankäyntitunnus on VIAFIN.