Viafin Service Oyj:n ylimääräinen yhtiökokous on päättänyt yhtiön tilikauden muuttamisesta kalenterivuodeksi

VIAFIN SERVICE OYJ | Yhtiötiedote 07.05.2019 kello 15.30

Viafin Service Oyj:n (”Viafin Service”) ylimääräinen yhtiökokous on 7.5.2019 päättänyt hyväksyä yhtiön hallituksen esityksen tilikauden muuttamisesta kalenterivuodeksi. Viafin Servicen tilikausi muutetaan kalenterivuodeksi siten, että yhtiön nykyinen tilikausi pidennetään päättyväksi 31.12.2019 (17 kk), jonka jälkeen yhtiön tilikausi on kalenterivuosi (1.1.–31.12.).

Viafin Servicen 12 kuukauden 01.08.2018-31.07.2019 katsauksen julkaisuajankohta, 10.09.2019, pysyy aiemmin ilmoitetun mukaisena.

Marko Sipola, hallituksen puheenjohtaja, sähköposti: marko.sipola@viafin.fi, puh. 050 371 4663

Hyväksytty neuvonantaja: Alexander Corporate Finance Oy, puh. 050 520 4098

Viafin Service Oyj on teollisuuden kunnossapitoon sekä putkistojen, laitteistojen ja kaasujärjestelmien huoltoon sekä näiden asentamiseen erikoistunut yhtiö. Viafin Servicen laajaan palveluvalikoimaan kuuluvat myös LNG- ja biokaasujärjestelmien, kaasuverkkojen sekä kaasutankkausasemien kunnossapitopalvelut ja järjestelmätoimitukset. Viafin Service harjoittaa liiketoimintaa pääasiassa Suomessa, ja sen asiakkaisiin kuuluu useita merkittäviä sellu-, energia-, kemian- sekä metalliteollisuuden alalla toimivia suuria yrityksiä. Yhtiöllä on viisitoista alueellista palveluyksikköä kymmenellä paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Yhtiöllä on palveluksessaan noin 280 henkilöä.