Viafin Service Oyj vahvistaa alueellisuuttaan Oulun seudulla

VIAFIN SERVICE OYJ | Lehdistötiedote 14.1.2020 kello 14:00

Viafin Service Oyj vahvistaa alueellisuuttaan Oulun seudulla

Viafin Service -konserniin kuuluva Viafin Process Piping Oy on perustanut uuden alueyksikön Ouluun. Alueyksikkö on perustettu Viafin Process Piping Oy:n tytäryhtiöksi ja uuden alueyksikön nimi on Viafin Oulu Piping Oy. Uuden alueyksikön johtoon nousee Mika Karjalainen, joka siirtyy tehtävään Viafin Process Piping Oy:n Keminmaan yksiköstä.

Uusi yksikkö on aloittanut toimintansa Viafin GAS Oy:n Oulun toimipisteen yhteydessä Oulun Limingantullissa osoitteessa Kallisenkaarre 1.

”Oulun seudulla, kuten koko Pohjois-Suomessa, on useampia merkittäviä teollisia kohteita. Ouluun avaamamme alueyksikkö vahvistaa paikallisuuttamme sekä koko Suomen kattavaa verkostoamme putkisto- ja laiteosaajista. Alueellisuuden vahvistaminen on osa Viafin Service Oyj:n aiemmin kertomaa strategiaa laajentua Ouluun ja pohjoiseen Keski-Suomeen.” kertoo Viafin Process Piping Oy:n toimitusjohtaja Tuomas Tuomela.

Mika Riekkola, Viafin Service Oyj, toimitusjohtaja, sähköposti: mika.riekkola@viafinservice.fi, puh. +358 40 739 6607

Tuomas Tuomela, Viafin Process Piping Oy, toimitusjohtaja, sähköposti: tuomas.tuomela@viafin.fi, puh. +358 400 907 441

Viafin Service Oyj on teollisuuden kunnossapitoon sekä putkistojen, laitteistojen ja kaasujärjestelmien huoltoon sekä näiden asentamiseen erikoistunut yhtiö. Viafin Servicen laajaan palveluvalikoimaan kuuluvat myös LNG- ja biokaasujärjestelmien, kaasuverkkojen sekä kaasutankkausasemien kunnossapitopalvelut ja järjestelmätoimitukset. Viafin Service harjoittaa liiketoimintaa pääasiassa Suomessa, ja sen asiakkaisiin kuuluu useita merkittäviä sellu-, energia-, kemian- sekä metalliteollisuuden alalla toimivia suuria yrityksiä. Yhtiöllä on seitsemäntoista alueellista palveluyksikköä kahdellatoista paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Yhtiöllä on palveluksessaan noin 300 henkilöä.