Viafin Service Oyj vahvistaa kunnossapitoliiketoimintaansa Pirkanmaalla

VIAFIN SERVICE OYJ | Lehdistötiedote 11.12.2020 kello 11:00

Viafin Service Oyj vahvistaa kunnossapitoliiketoimintaansa Pirkanmaalla

Viafin Service -konserniin kuuluva Viafin Industrial Service Oy on avannut uuden toimipisteen Nokialla. Viafin Industrial Service Oy on erikoistunut teollisuuden kunnossapitopalveluihin ja toteuttaa kunnossapitopalveluita asiakaslähtöisesti ja paikallisesti yksittäisistä asennustöistä aina kokonaisvaltaisiin kunnossapitosopimuksiin.

Viafin Industrial Service solmi aiemmin tänä vuonna kokonaisvaltaisen huolto- ja kunnossapitosopimuksen pirkanmaalaisen elintarviketeollisuusyrityksen kanssa, jonka myötä Viafin Industrial Servicen toiminta laajenee Pirkanmaalla. Sopimuksen mukainen kunnossapitovastuu siirtyy Viafin Industrial Servicelle 11.12.2020 ja Viafin Industrial Service avaa samalla Nokialle uuden alueellisen palvelukeskuksen, josta se palvelee myös muita Pirkanmaan alueen asiakkaita. Uusi toimipiste sijaitsee Nokialla osoitteessa Rounionkatu 55, 37100 Nokia.

”Nokialla avaamamme alueyksikkö vahvistaa paikallisuuttamme sekä edelleen koko Suomen kattavaa verkostoamme teollisuuden kunnossapitopalveluissa. Uusien palvelukeskusten avaaminen on osa Viafin Service Oyj:n aiemmin kertomaa strategiaa vahvistaa alueellista kunnossapitoliiketoimintaa”, kertoo Viafin Service Oyj:n toimitusjohtaja Mika Riekkola.

Mika Riekkola, Viafin Service Oyj, toimitusjohtaja, sähköposti: mika.riekkola@viafinservice.fi, puh. +358 40 739 6607

Jani Toivonen, Viafin Industrial Service Oy, Etelä-Suomen aluejohtaja, sähköposti jani.toivonen@viafin.fi, puh. +385 50 4544 553

Viafin Service Oyj on teollisuuden kunnossapitoon sekä putkistojen, laitteistojen ja kaasujärjestelmien huoltoon sekä näiden asentamiseen erikoistunut yhtiö. Viafin Servicen laajaan palveluvalikoimaan kuuluvat myös LNG- ja biokaasujärjestelmien, kaasuverkkojen sekä kaasutankkausasemien kunnossapitopalvelut ja järjestelmätoimitukset. Viafin Service harjoittaa liiketoimintaa pääasiassa Suomessa, ja sen asiakkaisiin kuuluu useita merkittäviä sellu-, energia-, kemian- sekä metalliteollisuuden alalla toimivia suuria yrityksiä. Yhtiöllä on kaksikymmentä alueellista palveluyksikköä seitsemällätoista paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Yhtiöllä on palveluksessaan noin 300 henkilöä.