Viafin Service Oyj vahvistaa kunnossapitoliiketoimintaansa Varsinais-Suomessa

VIAFIN SERVICE OYJ | Lehdistötiedote 2.12.2020 kello 12:00

Viafin Service Oyj vahvistaa kunnossapitoliiketoimintaansa Varsinais-Suomessa

Viafin Service -konserniin kuuluva Viafin GAS Oy on avannut uuden toimipisteen Turun alueella. Viafin GAS Oy on erikoistunut kaasunkäyttöratkaisujen ja häiriöttömän kaasunkäytön tuottamiseen asiakkailleen.

Uusi toimipiste on aloittanut toimintansa Littoisissa osoitteessa Keskiläntie 1, Littoinen.

”Asiakkuuksiemme myötä halusimme laajentua Turun seudulle palvellaksemme paikallisesti, paikallisilla tekijöillä asiakkaitamme. Avaamamme toimipiste vahvistaa paikallisuuttamme Turun seudulla sekä koko Suomen kattavaa verkostoamme niin teollisuuden kunnossapitopalveluissa kuin kaasunkäyttöratkaisujen osalta. Uusien palvelukeskusten avaaminen on osa Viafin Service Oyj:n aiemmin kertomaa strategiaa vahvistaa alueellista kunnossapitoliiketoimintaa”, kertoo Viafin Service Oyj:n toimitusjohtaja Mika Riekkola.

Mika Riekkola, Viafin Service Oyj, toimitusjohtaja, sähköposti: mika.riekkola@viafin.fi, puh. +358 40 739 6607

Jarno Anttalainen, Viafin GAS Oy, toimitusjohtaja, sähköposti: jarno.anttalainen@viafingas.fi, puh: +358 40 554 3840

Viafin Service Oyj on teollisuuden kunnossapitoon sekä putkistojen, laitteistojen ja kaasujärjestelmien huoltoon sekä näiden asentamiseen erikoistunut yhtiö. Viafin Servicen laajaan palveluvalikoimaan kuuluvat myös LNG- ja biokaasujärjestelmien, kaasuverkkojen sekä kaasutankkausasemien kunnossapitopalvelut ja järjestelmätoimitukset. Viafin Service harjoittaa liiketoimintaa pääasiassa Suomessa, ja sen asiakkaisiin kuuluu useita merkittäviä sellu-, energia-, kemian- sekä metalliteollisuuden alalla toimivia suuria yrityksiä. Yhtiöllä on yhdeksäntoista alueellista palveluyksikköä kuudellatoista paikkakunnalla eri puolilla Suomea. Yhtiöllä on palveluksessaan noin 330 henkilöä. Viafin Service Oyj:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n ylläpitämällä Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla, kaupankäyntitunnus on VIAFIN.