Pienemmällä budjetilla kannattaa valita testatut ja luotettavat talvirenkaat

Kuluttajat ovat alkaneet kartoittamaan entistä enemmän myös edullisempia talvirengasvaihtoehtoja tai pohtimaan talvirenkaiden uusimisen lykkäämistä. Edullisten renkaiden osuus myydyistä talvirenkaista on kuitenkin edelleen pieni verrattuna turvallisuusominaisuuksiltaan ylivoimaisten premium-renkaiden kysyntään, joka on pysynyt entisellä tasolla. Autoilijat haluavat panostaa turvallisuuteen ja laatuun, jotka korreloivat polttoainekustannusten kanssa. Vianorin valikoimasta löytyy talvirenkaita erilaisiin budjetteihin ja tarpeisiin. Maailmanlaajuisesti toimivan ja vastuullisen rengasvalmistaja Gitin uutuustuotteet tarjoavatkin keskitason hintaluokasta talvirenkaita etsiville autoilijoille varteenotettavan vaihtoehdon.

Henkilöautoihin suunnitellut GT Radialin IcePro 3 EVO -nastarenkaat ja WinterPro 2 EVO -kitkarenkaat rullaavat rengasmarkkinoille uudistetuin ominaisuuksin. Vianorin ainutlaatuisten asiakaslupausten ansiosta tuotteita voi kokeilla huoletta, sillä 30 vuorokauden tyytyväisyystakuulla renkaat voi halutessaan vaihtaa toisiin.

GT Radial kuuluu maailmanlaajuisen ja vastuullisen rengasvalmistaja Gitin merkkeihin. Giti on yli 65 vuoden kokemuksella yksi suurimpia henkilö-, kuorma- ja linja-auton renkaiden valmistajia. Täksi talveksi GT Radial on tuonut markkinoille uudistuneet IcePro 3 EVO -nastarenkaat sekä WinterPro 2 EVO -kitkarenkaat.

”Meillä Vianorilla on GT Radialin renkaista jo vuosikymmenien kokemus. Suosittelemme asiakkaille turvallisia premium-renkaita, mutta budjetin ohjatessa keskitason hintaluokkaan kannattaa aina valita luotettavat ja testatut renkaat”, rengas- ja autohuoltoketju Vianorin kuluttajakaupan johtaja Vesa Laitinen kertoo.

Parannettua lumi- ja jääpitoa suomalaisilla nastoilla

IcePro 3 EVO -nastarenkaat on suunniteltu pohjoisen vaihteleviin talviolosuhteisiin. Arktinen kumiseos on suunniteltu tarjoamaan hyvää pitoa ja vakautta nimenomaan jäällä ja lumella.

”Edistyksellinen nastateknologia on luotu Gitin Saksassa sijaitsevan Euroopan tutkimus- ja kehityskeskuksen sekä suomalaisen Tikka Spikes -yrityksen yhteistyönä.  Uuden sukupolven nastat takaavatkin aiempaa paremman lumi- ja jääpidon”, Laitinen sanoo.

Hiljaisempi ajokokemus ja parempi ajomukavuus

IcePro 3 EVO -nastarenkaan V-muotoinen suuntakuvio auttaa poistamaan lunta ja vettä renkaan pinnalta, mikä parantaa käsiteltävyyttä ja pitoa. Renkaan keskiosa on optimoitu tarjoamaan suurempi kosketuspinta, joka antaa enemmän vakautta korkeammilla nopeuksilla ajettaessa. Lisäksi olkapääalueen muotoilu vähentää rengasmelua, luo hiljaisemman ajokokemuksen ja lisää mukavuutta.

Kitkarenkailla kontrollia lumisille teille

Autokannan ja ajo-olosuhteiden muuttuessa yhä useampi autoilija pohtii kitkarenkaiden hankkimista. WinterPro 2 EV0 -kitkarenkaan uudistettu kylmiin lämpötiloihin suunniteltu kumiseos parantaa märkäpitoa vähentäen vesiliirron riskiä ja tehostaen renkaiden vakautta. Renkaan direktionaalinen pintakuviointi yhdistettynä optimoituun lamellimuotoiluun parantaa renkaan kontrollia lumisilla teillä. Renkaan kiinteä keskialue puolestaan mahdollistaa tarkan ohjauksen varmistaen hallitun ajokokemuksen silloin, kun tiet ovat kuivat.

Tyytyväisyystakuu mahdollistaa renkaiden kokeilun ilman riskiä

Vianorin asiakaslupaukset helpottavat talvirenkaiden hankintaa ja autoilijan arkea tekemällä autoilusta helppoa ja vaivatonta ympäri vuoden. 30 vuorokauden tyytyväisyystakuulla renkaita voi kokeilla ilman riskiä ja vaihtaa ne halutessaan toisiin ilman asennuskuluja.

”Myös ostokset voi maksaa meillä joustavasti, vaikka rengas kerrallaan. Yksityisasiakkaat saavat 12 kuukautta aidosti korotonta ja kulutonta maksuaikaa kaikkiin ostoihin. Lisäksi Vianor tarjoaa 100 prosenttisen palvelutakuun ja autohuollon liikkumisturvan”, Laitinen muistuttaa.

Kuluttajakaupan johtaja Vesa Laitinen p. 010 4012281

vesa.laitinen@vianor.com

Vianor on Pohjoismaiden suurin rengas- ja autohuoltoketju sekä digitaalisten rengaspalveluiden edelläkävijä. Meillä on 175 omaa palvelupistettä ja lisäksi laaja Vianor-partnerverkosto Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Tarjoamme kuluttaja- ja yritysasiakkaillemme kattavan valikoiman renkaita sekä rengas- ja autohuoltopalveluja – vahvalla ammattitaidolla ja ystävällisellä otteella.

Lue lisää: www.vianor.fi