Enni Rukajärvi haluaa antaa lapsille mahdollisuuden harrastaa suosikkilajejaan ja haastaa myös muut urheilijat mukaan!

Tiesitkö, että Suomessa on yli 100 000 vähävaraista lasta?

Anna lapselle mahdollisuus -kampanjan tavoitteena on kerätä yli 5000 lastenvaatetta ja -asustetta tai urheiluvälinettä vähävaraisille tai kriisin kokeneille suomalaisille lapsiperheille. Kampanja on tavoittanut viikossa satojatuhansia suomalaisia sosiaalisessa mediassa ja kerännyt jo 1500 lahjoitusta.

Ammattilumilautailija Enni Rukajärvi lähti kampanjaan mukaan välittömästi siitä kuultuaan: “Halusin lähteä mukaan tähän kampanjaan, koska koen, että on tosi iso ja tärkeä asia tukea lapsia ja nuoria liikkumaan ja harrastamaan. Se tuo todella paljon iloa elämään.”

Ennin video: https://www.youtube.com/watch?v=VdmQpzAnBZQ&t=11s

Myös Laura Lepistö, Mari Laukkanen, Nooralotta Neziri ja Martti Jylhä ovat osallistuneet kampanjaan. Heidän lisäkseen Suomen lumilautaliitto, Urheilugaala ja useat muut tunnetut seurat sekä järjestöt tukevat kampanjaa.

Hope – Yhdessä & Yhteisesti ry:n toiminnanjohtajan, Eveliina Hostilan, mukaan vähävaraisten lasten määrä on kasvanut Suomessa tasaisesti: “Vähävaraisia lapsia on tällä hetkellä yli 100 000. Meillä on avuntarvitsijoiden määrä kasvanut pitkin Suomea ja haluamme vastata siihen tarpeeseen. Toisaalta haluamme tehdä lahjoittamisesta helppoa. Mitä helpompaa se on, sitä enemmän saamme lahjoituksia lapsille.”

Eveliina Hostilan video: https://www.youtube.com/watch?v=RtYJ43FPDdU

Yhdessä Hope ry:n kanssa Zadaa mahdollistaa lahjoitukset pelkän mobiiliapplikaation kautta ja Matkahuolto toimittaa tuotteet perille. Kampanjaan voi lahjoittaa tuotteita 2.10.–15.10. välisenä aikana.

Kampanjan toteuttavat yhteistyössä Hope - Yhdessä & Yhteisesti ry, Digital Fabric Oy (Zadaa), Oy Matkahuolto Ab sekä Videolle Productions Oy.

Lisätietoja toimitukselle:

Hope – Yhdessä & Yhteisesti ry