Viessmann Refrigeration Solutions osallistuu EuroShop 2023 - messuille Düsseldorfissa

Kohti ympäristöystävällisempää elintarvikekaupan tulevaisuutta

• EuroShop 2023 järjestetään 26. helmikuuta - 2. maaliskuuta 2023 Düsseldorfissa, Saksassa
  • Viessmannin messujen teema ‘We care for life’ kattaa päivittäistavarakaupan koko elinkaaren maapallon hyvinvoinnin kannalta
  • Viessmann esittelee uusia ratkaisuja ruokakaupan konsepteihin, digitalisaation ja fossiilittomiin energiajärjestelmiin

Mainz, Saksa, 1. joulukuuta 2022 –  Viessmann Refrigeration Solutions osallistuu näytteilleasettajana EuroShop 2023 -messuille - maailman suurimpaan vähittäiskaupan alan messutapahtumaan. Messut järjestetään 26. helmikuuta - 2. maaliskuuta 2023 Düsseldorfissa, Saksassa.

Ympäristöystävällisyydellä ja energiatehokkuudella on entistä merkityksellisempi rooli EuroShop 2023 -messuilla. Viessmann Refrigeration Solutions on fossiilittomilla energiaratkaisuilla alan edelläkävijä elintarvikekaupan rinnalla ja yritys tuo uusia ratkaisuja planeettamme ja tulevien sukupolvien hyvinvoinnin hyväksi.

Inspiroiva ‘We care for life’ -teema esittelee elintarvikekaupan uusimpia trendejä ja innovaatioita mukaan lukien elämykselliset myymäläkonseptit, digitaaliset mahdollisuudet sekä tämän päivän ratkaisut ympäristöystävällisyyden ja kestävän kehityksen puolesta.

Viessmann Refrigeration Solutionsin näkyvä läsnäolo EuroShopissa antaa mahdollisuuden esitellä uusimpia ratkaisuja elintarvikekaupalle tärkeisiin teemoihin kuten luontaisesti energiatehokkaat myymälät, älykkäästi monikanavainen päivittäistavarakauppa ja elinkaaren kattavat palveluratkaisut. Tulevaisuuden näkymiä esitellään vielä julkaisemattomien tuotteiden ja palvelujen kautta.

“Yhteistyössä asiakkaiden ja kumppaneiden kanssa saavutamme parhaat ratkaisut, kun ympäristöystävällisyys ja energiatehokkuus ohjaavat meitä kaikessa tekemisessämme. EuroShop on erinomainen paikka jakaa näitä oivalluksia, ja odotamme innolla keskusteluja asiakkaidemme kanssa” sanoo Frank Winters, CEO Viessmann Refrigeration Solutions.

Stefanie Noritzsch

Communication Viessmann Refrigeration Solutions

Email: vrs_communications@viessmann.com

Viessmannista

Viessmann Group on yksi johtavista kansainvälisistä ilmasto- ja kylmäratkaisujen toimittajista. Perheyritys on perustettu vuonna 1917, ja sen palveluksessa on 13 000 henkilöä ja konsernin liikevaihto on 3,4 miljardia euroa.

Viessmann Refrigeration Solutions on yksi Euroopan johtavia kaupallisten kylmäratkaisujen valmistajia, joka tunnetaan ympäristö-, käyttäjä- ja huoltoystävällisistä kokonaisratkaisuistaan.

Viessmannin kylmäratkaisu- ja palveluvalikoima koostuu keskuskoneellisista ja omakoneellisista kylmäkalusteista, kylmähuoneista ja jäähdytysjärjestelmistä, puhdastilaratkaisuista sekä varusteista ja lisäpalveluista. Viessmann Refrigeration Solutions -liiketoiminta-alue työllistää lähes 1 500 kylmäalan ammattilaista Euroopassa. Kylmälaitteet valmistetaan Viessmannin tehtailla Suomessa ja Saksassa, ja niitä edustavat paikalliset myyntiyhtiöt 20 Euroopan maassa. Myynnin ja palveluiden tukena on lisäksi laaja yhteistyökumppaneiden verkosto.

Avainsanat: