Viessmann Refrigeration Solutions vahvisti asemaansa päivittäistavarakaupan kumppanina - EuroShop 2023-messut olivat yhtiölle menestys

Report this content

Kansainväliset messut kiinnostivat useita päivittäistavarakaupan toimijoita. Viessmann julkaisi messuilla uusia tuotteita ja kokonaisratkaisuja, ja loi useita uusia asiakaskontakteja

• Viessmann esitteli useita tuoteinnovaatioita ja kokonaisratkaisuja EuroShop 2023-messuilla
  • Yhtiön ilmastostrategia kiinnosti laajasti messuvierailijoita
  • Energiaa säästävät ratkaisut, päivittäistavarakaupan myymälöiden kokonaisenergiajärjestelmä, uusi pakastekaluste ja luonnollisiin kylmäaineisiin perustuva valikoima
  • Digitaaliset, automaatioon pohjautuvat myymälät ja nano-varastojärjestelmä, jotka palvelevat ruokakaupan uusia formaatteja

Mainz, Saksa, 9. maaliskuuta 2023 – Viessmann Refrigeration Solutions, kaupallisten kylmäratkaisujen toimittaja, on tyytyväinen EuroShop 2023-messujen positiiviseen antiin. Messut järjestettiin Düsseldorfissa 26.2.-2.3.2023 ja päivien aikana yritys esitteli uusimpia tuotteitaan, loi uusia asiakkuuksia ja yhteistyökumppanuuksia.

Vierailijat antoivat hyvää palautetta Viessmannin messuhenkilöstölle ja yrityksen julkaisemat tuoteuutuudet ja palveluratkaisut saivat paljon huomiota. Osastolla vieraili suuri kävijämäärä päivittäistavarakaupan asiakkaita, yhteistyökumppaneita ja alan toimijoita, jotka osoittivat suurta kiinnostusta yrityksen kokonaisratkaisuihin.

We care for life - Viessmannin elinkaaripalvelut luovat vastuullisuutta

Viessmannin messuteema “We care for life” esitteli elintarvikekaupan uusimpia trendejä ja innovaatioita mukaan lukien elämykselliset myymäläkonseptit, digitaaliset mahdollisuudet sekä tämän päivän ratkaisut ympäristöystävällisyyden ja kestävän kehityksen puolesta.

Näihin vastatakseen, Viessmann esitteli EsyCool green -kokonaisenergiajärjestelmän, joka pienentää jopa 20 %päivittäistavarakaupan energian kulutusta verrattuna markkinoiden nykyisiin järjestelmiin.

Uusi pakastekalustesarja, Tecto IS7, on energiankulutukseltaan 15-45 % tehokkaampi muihin markkinoilla oleviin malleihin verrattuna.

Messuvierailla oli mahdollisuus tutustua Viessmannin modulaarisiin ja asiakasmukautuviin kylmähuoneratkaisuihin, jotka täyttävät julkisten rakennusten palo- ja henkilöturvallisuusvaatimukset ja ovat testien mukaan markkinoiden energiatehokkaimmat.

Muotoilun yksityiskohdat parantavat ruoan esillepanoa

Ruokakauppiaat etsivät jatkuvasti uusia mahdollisuuksia asiakkaidensa osto- ja myymäläkokemuksen parantamiseksi. Viessmannin julkaisemat uudet kylmäkalusteet ovat yhtenäistä muotokieltä, joka mahdollistaa tyylikkään yleisilmeen koko myymälään ja erinomaisen tuotteiden esillepanon. Uusi omakoneellinen Tecto SV8 PI-tuoteperhe, joka on kehitetty ruuan promootiotarpeisiin, kiinnitti kävijöiden huomion muotoilullaan. Malliston laajuus sai kiitosta, sillä siitä on mahdollista koota sopiva kokonaisuus mihin tahansa myymälätilaan.

Tulevaisuuden ruokakauppa hyödyntää automaatiota ja digitaalisia ratkaisuja

Päivittäistavarakauppa hyödyntää yhä enemmän tekoälyä ja dataan pohjautuvia ratkaisuja päivittäisten toimintojen tehostamiseksi ja uusien palveluiden tarjoamiseksi kuluttajille. EuroShop-messuilla suuren huomion sai Viessmannin esittelemä automatisoitu myymälä ja nanovarastointijärjestelmä. Automatisoitu myymälä oli rakennettu kävijöiden testattavaksi integroimalla yhteistyökumppani Pixevian kehittämä “instant walk-in, walk-out” -teknologia Viessmannin kylmäratkaisuihin.

Nanovarastointijärjestelmä on Viessmannin ja Noyes Technologies:n kehittämä täysin automatisoitu, nano-kokoinen varastointijärjestelmä, joka tukee päivittäistavarakauppaa ruuan verkkokauppatoiminnan tehostamisessa. Automatisoidun varaston esittely oli todellinen vierailijoiden huomiopiste, sillä pystyivät tilaamaan varastosta robotiikan  toimittamia esimerkkituotteita.

"Olemme äärimmäisen tyytyväisiä EuroShop-messujen lopputulemaan. Saimme erinomaisen mahdollisuuden tavata ruokakaupan asiakkaitamme ja esitellä uutustuotteittamme ja palveluitamme", sanoo Frank Winters, CEO, Viessmann Refrigeration Solutions. "Olemme luottavaisia, että voimme jatkaa asiakassuhteiden vahvistamista ja edesauttaa asiakkaidemme liiketoimintaa kestävästi, tulevaisuuden sukupolvien hyväksi."

Viessmann Refrigeration Solutions on saanut messujen kautta uusia asiakkuuksia ja vahvistanut olemassa olevia asiakassuhteita. Yhtiö on sitoutunut kehittämään innovatiivisia ratkaisuja päivittäistavarakaupan muuttuviin tarpeisiin ja auttamaan asiakkaita heidän päämäärien saavuttamisessa.

Stefanie Noritzsch, Communications, Viessmann Refrigeration Solutions

E-Mail: vrs_communications@viessmann.com

Viessmannista

Viessmann Group on yksi johtavista kansainvälisistä ilmasto- ja kylmäratkaisujen toimittajista. Perheyritys on perustettu vuonna 1917, ja sen palveluksessa on 14 500 henkilöä ja konsernin liikevaihto on 4 miljardia euroa.

Viessmann Refrigeration Solutions on yksi Euroopan johtavia kaupallisten kylmäratkaisujen valmistajia, joka tunnetaan ympäristö-, käyttäjä- ja huoltoystävällisistä kokonaisratkaisuistaan.

Viessmannin kylmäratkaisu- ja palveluvalikoima koostuu keskuskoneellisista ja omakoneellisista kylmäkalusteista, kylmähuoneista ja jäähdytysjärjestelmistä, puhdastilaratkaisuista sekä varusteista ja lisäpalveluista. Viessmann Refrigeration Solutions -liiketoiminta-alue työllistää lähes 1 700 kylmäalan ammattilaista Euroopassa. Kylmälaitteet valmistetaan Viessmannin tehtailla Suomessa ja Saksassa, ja niitä edustavat paikalliset myyntiyhtiöt 20 Euroopan maassa. Myynnin ja palveluiden tukena on lisäksi laaja yhteistyökumppaneiden verkosto.

kylma.viessmann.fi

Avainsanat:

Pikafaktat

Tweettaa
Messukävijoitä kiinnosti Viessmannin ilmastostrategia, jossa yritys käyttää tieteellisiä viitekehyksiä linjatessaan toimintansa maailmanlaajuisten ilmastotavoitteiden kanssa. Energian säästäminen, CO2-hiilijalanjäljen pienentäminen ja uusiutuvien energialähteiden käyttö ovat päivittäistavarakaupankin tavoitteissa.
Tweettaa

Lainaukset

Olemme äärimmäisen tyytyväisiä EuroShop-messujen lopputulemaan. Saimme erinomaisen mahdollisuuden tavata ruokakaupan asiakkaitamme ja esitellä uutustuotteittamme ja palveluitamme. Olemme luottavaisia, että voimme jatkaa asiakassuhteiden vahvistamista ja edesauttaa asiakkaidemme liiketoimintaa kestävästi, tulevaisuuden sukupolvien hyväksi.
Frank Winters, CEO, Viessmann Refrigeration Solutions