Ticket Restaurant on nyt Suomen laajimmin hyväksytty lounaskortti

Edenredin sirullinen Ticket Restaurant -lounaskortti on nyt käytössä ympäri Suomen. Ticket Restaurantin verkosto on kattavampi kuin millään muulla lounaskortilla ja sillä maksaminen on PIN-koodin ansiosta turvallista.

Henkilökohtainen sirullinen Ticket Restaurant -lounaskortti on paperisia seteleitä nykyaikaisempi tapa tarjota työntekijälle lounas työsuhde-etuna. Ticket Restaurant on Suomen laajimmin hyväksytty lounaskortti ja se käy maksuvälineenä yli 20 000 ravintolassa ja lounaspaikassa ympäri Suomen – kaikkialla, missä MasterCard-korttikin.

– Ticket Restaurant-kortit ovat valmiina käyttöön. Työnantajat voivat tilata kortit heti: toimitus kestää noin kaksi viikkoa ja kortit toimitetaan työntekijöiden kotiosoitteisiin. Panostus työntekijän ravitsemukseen ja hyvinvointiin maksaa kuusinkertaisesti itsensä takaisin, sanoo Edenredin toimitusjohtaja Markus Mustelin.

Kortin taustalla oleva Edenred lanseerasi kaikkien aikojen ensimmäiset lounassetelit Ranskassa vuonna 1962. Alan kansainvälisen edelläkävijän uudella modernilla ratkaisulla työntekijä maksaa aina turvallisesti tasan lounaan hinnan, mikä jouduttaa myös palvelua.

– Ticket Restaurant on turvallinen lounaskortti, sillä maksaessa täytyy aina näppäillä PIN-koodi, eikä maksajan tunnistamista voi kiertää. Myöskään kortin katoamisesta ei tarvitse huolestua, sillä rahat eivät häviä kortilta, vaikka se hukkuisikin, kertoo Mustelin.

Lounas-, kulttuuri- ja liikuntaetuja sirukortilla

Työnantajalle Ticket Restaurant -kortti tuo helpotusta arkeen. Seteleistä poiketen korttia hallinnoidaan verkkopalvelussa ja työnantaja voi itse päättää, kuinka usein kortit ladataan.

– Lounasedun lisäksi tarjoamme kulttuuri- ja liikuntaetuja Ticket Mind&Body -sirukortin muodossa. Edenred on ainoa toimija, joka tarjoaa molempiin tärkeimpiin työsuhde-etuihin sirukorttiratkaisun. Molemmilla korteilla on yhteinen, asiakkaiden kanssa yhdessä kehitetty verkkopalvelu, mikä helpottaa merkittävästi hallinnointia, vinkkaa Mustelin.

Liitteenä: kuva Ticket Restaurant -kortista

Lisätietoa: www.ticketrestaurant.fi

Tiedustelut:

Markus Mustelin, toimitusjohtaja, Edenred Finland Oy, puh. 040 517 5037 tai markus.mustelin@edenred.com

Maija Veiss, Markkinointipäällikkö, Edenred Finland Oy, puh 050 4394192 tai maija.veiss@edenred.com

Edenred on maailman johtavin prepaid-maksuvälineratkaisujen tarjoaja, joka kehittää palveluja työntekijöiden hyvinvoinnin ja organisaatioiden toiminnan tehostamiseksi. Edenred toimii viidellä mantereella, 39 maassa ja yhteensä 6000 työntekijän voimin. Edenred kasvoi 9,7 % vuonna 2011. Suomessa Edenredin tuotteisiin kuuluvat Ticket Restaurant, Ticket Mind&Body, Fruitbox ja Delicard. www.edenred.fi