Puhtaista luonnonmateriaaleista valmistetut patjat ilman hevosenjouhia

Report this content

Englantilainen luksusvuoteiden valmistaja Vi-Spring lanseerasi allergikoille sopivat uutuuspatjat.

Hevosenjouhella on monia ominaisuuksia, joiden vuoksi se on ihanteellinen patjantäyte. Jouhi imee kosteutta yöllä ja luovuttaa sen nopeasti päivän aikana. Se on joustavaa ja palautuu muotoonsa yhä uudelleen. Joillekin hevosenjouhi, vaikka kuinka hyvin puhdistettuna, saattaa silti aiheuttaa allergiaoireita. Siksi luksusvuoteiden valmistaja Vi-Spring on tuonut markkinoille kaksi uutta patjasarjaa, joissa ei ole jouhta täytteenä. Patjoissa on Vi-Springin tapaan yksittäin käsin pussitettu jousitus ja ne on täytetty käsin.

Marquess Supreme- ja Sovereign –divaaneissa on kahdessa kerroksessa yli 700 jousta/m2 ja kolme käsin tehtyä tukitikkausta reunoissa.  Pehmusteena on käytetty parhaita mahdollisia materiaaleja: lampaanvillaa, puuvillaa ja silkkiä.

Coronet Supreme- ja Prestige –divaaneissa on yhdessä kerroksessa yli 500 jousta/m2 , täytteenä on aitoa lampaanvillaa ja puuvillaa

“Suunnittelimme Marques Supremen ja Coronet Supremen jotta myös allergiaoireista kärsivät voisivat nauttia Vi-Spring –vuoteiden  mukavuudesta. Valmistamme vuoteita tinkimättä laadusta hiukkaakaan. Meille on tärkeätä, että voimme tarjota kaikille asiakkaillemme mahdollisuuden elämän muuttavaan unikokemukseen,” sanoo Vi-Springin toimitusjohtaja Mike Meehan.

Kuten kaikki Vi-Spring –vuoteet, myös Marques Supremen ja Coronet Supremen valmistavat taitavat ammattilaiet käsityönä Englannissa. Jokainen vuode on täydellisen mukava ja tukee nukkujaa juuri oikealla tavalla.

Vuonna 1901 perustettu Vi-Spring oli ensimmäinen, joka käytti patjoissaan yksittäisiin puuvillataskuihin pakattuja jousia. Vi-Spring pitää kiinni siitä, että sen ammattimiesten valmistamissa vuoteissa  käytettään vain parhaita materiaaleja, jotta tuloksena olisivat maailman parhaat vuoteet. Tämän vuoksi Vi-Spring –vuoteet ovat jo yli sadan vuoden ajan olleet vaativimpien kuluttajien valinta.

Jokainen patja täytetään huolellisesti käsin ja siihen käytetään vain parhaita luonnonmateriaaleja. Itse asiassa jouset ovat ainoa osa, joka ei tule suoraan luonnosta. Vi-Springin elinikäinen takuu tarkoittaa sitä, että olipa vuode kuinka vanha tahansa, jos siinä kaikesta tarkkuudesta huolimatta sattuisi ilmenemään valmistusvika, korvaamme sen kyselemättä uudella vuoteella.

Tiedustelut VS-Europe                                          Hanna Sumari

Katrien Gielen                                                       0400 476050

Vi-Spring Europe                                                  hanna.sumari@kolumbus.fi

T +32 (0) 16 38 75 00