Pohjoismaiden johtava turvaratkaisujen tarjoaja CERTEGO Suomeen

Flexim Securityn ja Turvaykkösten asiantuntemus osaksi CERTEGO-brändin Pohjoismaista verkostoa

Suomalaiset turvateknologia-alan suunnannäyttäjät Flexim Security ja Turvaykköset yhdistyivät 1.9.2016 Pohjoismaiseen CERTEGO-brändiin. Suomessa toimintansa käynnistävä CERTEGO on johtava pohjoismainen kattavien turvaratkaisujen tarjoaja, jolla on toimintaa Suomen lisäksi myös Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.

Turvateknologia ja alan ratkaisut sähköistyvät kovaa vauhtia. Niin yksityis- kuin yritysasiakkaatkin ovat enenevissä määrin siirtymässä mekaanisista lukitusjärjestelmistä edistyksellistä teknologiaa hyödyntäviin turvaratkaisuihin. Suomeen syntyvä uusi yhtiö mahdollistaa ratkaisujen ja palvelujen entistä paremman kehittämisen.

CERTEGO-brändi lanseerattiin Tanskassa, Norjassa ja Ruotsissa vuonna 2015. Matkan varrella CERTEGO on yritysostoilla hankkinut laajaa ja monipuolista turva-alan osaamista eri maista, ja on nykyisin kokoluokassaan ainutlaatuinen turva-alan kokonaisratkaisujen tarjoaja Pohjoismaissa.

”Flexim Securityn ja Turvaykkösten asiakkaille yhdistyminen näkyy ennen kaikkea laajenevana palvelutarjontana. Meidät tavoittaa jatkossa samoilla yhteystiedoilla kuin ennenkin, ja henkilöstömme jatkaa työskentelyä entiseen tapaan. Pystymme kuitenkin jatkossa tarjoamaan palvelujamme Suomen lisäksi myös muualla Pohjoismaissa ja hyödyntämään suurempia henkilöstöresurssejamme ja ainutlaatuista Pohjoismaista osaajaverkostoamme,” kertoo CERTEGOn Suomen toimitusjohtaja Veli Huotari.

"Olemme iloisia siitä, että Suomi on liittynyt mukaan    CERTEGO-verkostoon. Liiketoimintamme keskittyy ratkaisuihin, jotka luovat varmuutta ja turvaa. Pohjoismaissa on kysyntää yhä edistyneemmille turvaratkaisuille, ja asennammekin nyt enemmän elektronisia turvaratkaisuja kuin mekaanisia ratkaisuja", sanoo Tony Andersson, CERTEGO Scandinavian toimitusjohtaja.

Veli Huotari, toimitusjohtaja, CERTEGO

p. 040 509 5087, veli.huotari@certego.fi

CERTEGO on ASSA ABLOYN omistama johtava pohjoismainen turvallisuusratkaisujen toimittaja. Toteutamme ammattitaidolla asiakkaan liiketoimintaan integroituvia turvallisuusteknologian kokonaisratkaisuja. CERTEGOlla on  90 toimipistettä Pohjoismaissa, yli 1200 työntekijää ja liikevaihto yli 200 milj.€.