Baswarelle jälleenmyyntisopimus Cintas Corporationin kanssa Pohjois-Amerikassa

ESPOO, 20.3.2013 - Maailman johtava verkkolasku- ja hankinnasta maksuun -ratkaisujen toimittaja Basware Oyj on solminut jälleenmyyntisopimuksen Cintas Document Managementin kanssa. Cintas tarjoaa pitkälle erikoistuneita palveluja kaikenkokoisille yrityksille pääasiassa eri puolilla Pohjois-Amerikkaa. Sopimuksen mukaan Cintas myy Baswaren hankinnasta maksuun (P2P)- ja ostolaskujen automatisointipalveluja nykyisen palvelutarjontansa lisänä. Lisäksi Basware on äskettäin myöntänyt Cintas Document Managementille paperilaskujen digitointipalvelun tarjoajan Imaging Service Bureau -sertifioinnin.

”Baswarella on valitut avainmarkkinat, jotka tarjoavat yhtiölle merkittävää kasvupotentiaalia markkinaosuuden ja transaktiovolyymin suhteen”, Basware Oyj:n toimitusjohtaja Esa Tihilä kertoo. “Cintasin kanssa tehty sopimus muodostaa strategisen kumppanuuden ja tarjoaa ainutlaatuisen pääsyn Pohjois-Amerikan pk-sektorille, jossa tarjoamiemme palveluiden kysyntä kasvaa nopeasti. Cintas puolestaan voi luottaa siihen, että jo toimiviksi todistetut laadukkaat ratkaisumme, luotettava toimintamme ja resurssimme tekevät yhteishankkeesta menestyksen.”

“Yhdessä Baswaren kanssa Cintas pystyy tarjoamaan paremman asiakaskokemuksen tarjoamalla hankinnasta maksuun -prosessia parantavia palveluja", Cintas Document Management toimitus- ja operatiivinen johtaja Karen Carnahan kertoo. ”Baswaren palvelut ovat tärkeä lisä tarjontaamme, ja odotamme yhteistyön jatkumista innokkaasti”, hän lisää.

LISÄTIETOJA:
Esa Tihilä, toimitusjohtaja, Basware Oyj, esa.tihila@basware.com, Puh. 040 480 7098

Basware lyhyesti

Basware on maailman johtava pilvipalveluihin perustuvien verkkolasku-, hankinnasta maksuun- ja talousohjausratkaisujen toimittaja. Yhtiön ratkaisuilla on yli miljoona käyttäjää yli 60 maassa. Basware B2B Cloud -ekosysteemissä toimivat ratkaisut ja palvelut mahdollistavat ostajien ja myyjien avoimen ja turvallisen sähköisen asioinnin maailmanlaajuisesti. Ekosysteemi kokoaa yhteen yli 1.9 miljoonaa osto- ja myyntiorganisaatiota. Ratkaisut on suunniteltu vastaamaan kaikenkokoisten organisaatioiden tarpeita ja niissä on sisäänrakennettuna Baswaren pitkäaikainen talousprosessiosaaminen yhdistettynä älykkäisiin pilvipalveluihin ja avoimeen verkkoon. Baswaren avulla organisaatiot voivat tehostaa hankinta-, ostoreskontra- ja laskutusprosessejaan, saavuttaa huomattavia kustannussäästöjä, parantaa kassavirran ennustettavuutta sekä tiivistää asiakas-toimittajasuhteita. Ratkaisut ovat saatavilla paikallisesti asennettuna, SaaS-palveluna tai prosessiulkoistuksena Euroopassa, USA:ssa sekä Aasia ja Tyynenmeren alueella joko Baswaren omista toimipisteistä tai laajan kumppaniverkoston kautta. Baswaren osake noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.

Basware Twitter: www.twitter.com/basware

Basware LinkedIn: www.linkedin.com/company/basware

Cintas Corporation

Cintas Corporation, jonka pääkonttori on Cincinnatissa, tarjoaa pitkälle erikoistuneita palveluja kaikenlaisille yrityksille pääasiassa Pohjois-Amerikassa. Cintas suunnittelee, valmistaa ja toteuttaa työasuohjelmia ja toimittaa eteismattoja, kiinteistöhuoltopalveluja ja -tarvikkeita, mainostuotteita, ensiapu-, turvallisuus- ja palontorjuntatuotteita ja -palveluja sekä asiakirjanhallintapalveluja yli miljoonalle yritykselle. Cintas on julkinen osakeyhtiö, jonka osake noteerataan Nasdaq Global Select Market -listalla kaupankäyntikoodilla CTAS, ja se on mukana Standard & Poor’sin 500 Index -listalla.