Baswaren uudet ratkaisut tuovat hankintaan uuden aikakauden

Espoo 15.5.2013 - Johtava verkkolaskutus- ja hankinnasta maksuun -ratkaisujen toimittaja Basware on lanseerannut Basware Purchase -ratkaisun, joka muuttaa perusteellisesti yritysten hankintakäytäntöjä. Kuluttajasovellusten kaltainen helppo käyttökokemus tuo yritysten hankintaan ryhtiä ja rotia ja parantaa kommunikaatiota.

Uusi ratkaisu on kehitetty täydentämään Baswaren Alusta -ratkaisua ja murtamaan hankinnan yleisimmät ongelmat, jotka johtuvat usein nykyaikaisten hankintatyökalujen puutteellisesta omaksumisesta sekä tehottomista prosesseista. Nämä puolestaan johtavat holtittomaan kulutukseen ja ohiostamiseen.

”Basware Purchase sijoittaa käyttäjän hankinnasta maksuun -prosessien keskiöön, auttaa hyväksymiskierrosten tehostamisessa ja läpinäkyvyydessä sekä tarjoaa käyttäjälle todelliset e-hankinnan edut”, toteaa Baswaren toimitusjohtaja Esa Tihilä. ”Uusi ratkaisu on kehitetty mahdollisimman käyttäjäystävälliseksi ja siihen on yhdistetty muut Alustan tarjoamat innovaatiot, jotka varmistavat yrityksille entistä helpomman ja paremman ostamisen sekä kustannussäästöjen kotiuttamisen. Tekemällä ”oikeasta” tavasta ostaa myös helpomman tavan ostaa, pystymme maksimoimaan hallitut ja säännösten mukaiset hankinnat ja varmistamaan, että sopimusneuvotteluissa saavutetut edut pystytään myös yrityksissä aidosti hyödyntämään.”

Basware Purchase on kehitetty mahdollisimman helppokäyttöiseksi ja sen suunnittelussa on huomioitu kuluttajasivustojen näkemyksellisyys ja logiikka. Hankinnat voidaan tehdä yksittäisillä klikkauksilla suoraan hankintakatalogeista. Miellyttävä käyttökokemus lisää ratkaisun adaptaatiota, tuo yritykselle säästöjä, hallitumpaa ostamista ja lisää sopimusten mukaisia hankintoja. Lisäksi kattava analytiikka tarjoaa käyttäjälle näkymän kuluihin, prosessien pullonkauloihin ja määräysten sekä säännösten noudattamiseen myös mobiiliapplikaatioiden kautta. Näin ollen eri kustannuspaikkojen kulut ja budjetit voidaan helposti tarkistaa paikasta ja ajasta riippumatta.

Uuden ratkaisun sosiaalisen median kaltaiset yhteistyötyökalut ja käyttömahdollisuudet lähentävät yrityksen eri vastuuhenkilöitä, taloushallintoa ja hankintaa tarjoamalla heille yhteisen kommunikaatiosovelluksen. Basware Purchase tarjoaa käyttäjille koko hankinnasta maksuun -prosessin läpinäkyvyyden aina tilauksesta maksuun saakka yhden sovelluksen kautta. Tämä tehostaa koko hankintaosaston työtä ja lisää yrityksen ostojen läpinäkyvyyttä kautta linjan.

Kaikki Baswaren hankintaratkaisut on suunniteltu vähentämään prosessien monimutkaisuutta sekä pienentämään kustannuksia. Tavoitteena on saavuttaa saumaton yhteistyö Baswaren automatisoitujen hankinnasta maksuun -ratkaisujen kanssa. Basware Procurement voidaan helposti laajentaa kokonaisvaltaiseksi hankinnasta maksuun -ratkaisuksi, joka voidaan yhdistää yrityksen käytössä olemaan toiminnanohjausjärjestelmään. Nopea käyttöönotto sekä ”aika on rahaa” - ajatus on varmistettu valmiilla parhaiden käytäntöjen sapluunoilla sekä nopealla ja kustannustehokkaalla pilviratkaisulla.

Basware Procurement -ratkaisut ovat Alusta-yhteensopivia, jolloin ne yhdistyvät suoraan myös Basware Commerce -verkostoon. Tämä tarjoaa käyttäjälle kokonaisvaltaisen pilveen perustuvan alustan, joka yhdistää kaikki yrityksen hankinnasta maksuun ja tilauksesta maksuun -prosessit kustannustehokkaaksi ja koko organisaation läpi kulkevaksi kommunikaatiotyökaluksi.

Basware Purchase on saatavilla Alustalla kesäkuussa 2013.

Katso myös http://www.basware.com/procurement

Mediapaketti on ladattavissa osoitteesta: http://www.basware.com/sites/default/files/upload/basware_procurement_media_pack.zip

Lue lisää myös Basware Analytics -ratkaisusta http://www.basware.com/analytics, joka julkaistiin 8.5.2013, “ Taloustietojen visualisointi helpottaa viisaiden liiketoimintapäätösten tekoa.”

Lisätietoja: Esa Tihilä, Basware Oyj, toimitusjohtaja, esa.tihila@basware.com, puh. +358 40 4807 098

Basware

Basware tarjoaa avoimia, turvallisia, pilvipalveluihin perustuvia ratkaisuja kaikenkokoisille organisaatioille. Ratkaisujen avulla organisaatiot voivat tehostaa hankinta-, ostoreskontra-, laskutus-, maksuliikenne- ja talousohjausprosessejaan.

Eri toimialojen yritykset, pienistä suuryhtiöihin, käyttävät Baswaren ratkaisuja saavuttaakseen huomattavia kustannussäästöjä, parantaakseen rahavirran ennustettavuutta ja tiivistääkseen asiakas-toimittajasuhteita. Basware Commerce -verkoston perustana on avoimuus, joka mahdollistaa erilaisten organisaatioiden välisen kaupankäynnin sähköisen asioinnin ja tekee verkostosta maailman kattavimman. Verkosto yhdistää miljoonia käyttäjiä yli 100 maassa ja 900 000 organisaatiossa.

Basware on maailman johtava helpomman ostamisen ja paremman myymisen ratkaisujen toimittaja.
Lue lisää Baswaren tavasta tehostaa talousprosesseja ja kannattavuutta verkkosivuiltamme
www.basware.fi.