Blue Service Partners ryhtyy toimenpiteisiin ruokapalveluiden selvittämiseksi ja korjaamiseksi pääkaupunkiseudulla

Mediassa on uutisoitu 19.–22.9. Blue Service Partnersin ruokailupalveluita koskevista puutteista päiväkodeissa ja kouluissa Vantaalla, Espoossa ja Sipoossa. Olemme selvittäneet tilannetta kyseisten yksikköjen kohdalla ja ryhtyneet toimenpiteisiin, jotta tilanne kaikissa kouluissa voidaan korjata. Olemme erittäin pahoillamme, että koulujen ruokapalveluissa on ollut selviä puutteita.

”Selvitämme tarkasti kussakin kohteessa ilmenneet virheet ja teemme tarvittavat toimet tilanteen korjaamiseksi. Tarkistamme oman prosessimme, jotta pystymme parantamaan toimintaamme. Olemme yhteydessä kaupunkeihin ja kuntiin, kouluihin, päiväkoteihin sekä koteihin pikimmiten. On erittäin ikävää, että puutteellisesta toiminnastamme on aiheutunut harmia ja pahaa mieltä, pyydämme sitä vilpittömästi anteeksi”, sanoo Blue Service Partnersin toimitusjohtaja Tuula Lasander.

Niissä toimipisteissä, joissa on havaittu puutteita ruokailupalveluissa, vahvistamme keittiöhenkilökunnan määrää maanantaista 24.9. alkaen. Näin voimme varmistaa, että pystymme toimittamaan sopimuksen mukaiset palvelut jokaisessa toimipisteessämme.

”Meidän tehtävämme on tarjota maittavaa, monipuolista ja ravitsevaa ruokaa ja tukea lasten ja koululaisten jaksamista koko päivän, siihen me laitamme nyt kaikki voimamme”, Tuula Lasander sanoo.

Laura Tötterman, tiedottaja, Fazer Food Services, p. 044 711 9550