Bolt ilmoittaa suunnitelmistaan aloittaa ruoan kotiinkuljetuspalvelu

Bolt, johtava eurooppalainen kyydinvälitysalusta, on aikeissa aloittaa ruoan kotiinkuljetuspalvelun ydinmarkkinoillaan Euroopassa ja Afrikassa.

Markus Villig, perustaja ja toimitusjohtaja, Bolt:

“Keskitymme Boltilla toimimaan erittäin asiakaslähtöisesti. Paras esimerkki asiakaslähtöisyydestä on se, miten olemme rakentaneet yrityksen toiminnot mahdollisimman tehokkaiksi, jotta voimme tarjota asiakkaillemme toimialan parhaat hinnat ja kuljettajillemme edullisimman palvelumaksun. Sen avulla olemme kasvaneet nopeammin ja pienemmillä resursseilla kuin mikään toinen kyydinvälitysalusta maailmassa.”

“Haluamme tuoda saman tehokkaan toimintamallin myös ruoan kotiinkuljetukseen. Yhdistämällä teknologisen osaamisemme, tehokkaat toimintatapamme ja laajan kuljettajaverkostomme, uskomme voivamme rakentaa markkinoiden parhaan ruoan kotiinkuljetuspalvelun miljoonille kuluttajille Euroopassa ja Afrikassa, ketkä jo nyt käyttävät palveluitamme päivittäin.”

Yritys kävi hiljattain läpi laajan brändiuudistuksen, minkä yhteydessä yritys vaihtoi nimensä Taxifysta Boltiksi. Uudistuksen tarkoituksena on uudistaa brändi vastaamaan paremmin yrityksen visiota liikkumisen tulevaisuudesta. Boltin palveluihin kuuluvat tällä hetkellä kyydinvälitys niin autoilla kuin moottoripyörillä, sekä yhteiskäyttöisten sähköpotkulautojen vuokraus. Näistä palveluista kyydinvälitys on tällä hetkellä toiminnassa Suomessa.

Ruoan kotiinkuljetuspalvelu tullaan julkaisemaan tänä kesänä Suomessa, Virossa sekä Etelä-Afrikassa.

Marilin Noorem

press@bolt.eu

Boltista lyhyesti

Bolt, aiemmin Taxify, on johtava eurooppalainen on-demand liikkumissovellus, jonka tarkoituksena on tehdä urbaanista liikkumisesta helpompaa, nopeampaa ja luotettavampaa.

Boltin on perustanut Markus Villig vuonna 2013 ja se on yksi nopeimmin kasvavista liikkumisen alustoista Euroopassa ja Afrikassa. Boltin sijoittajiin kuuluvat muun muassa Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital ja TransferWise’n perustaja Taavet Hinrikus.

Boltilla on 25 miljoonaa asiakasta yli 30 maassa. www.bolt.eu

Toimitusjohtajasta lyhyesti

Markus Villig on Boltin (aiemmin Taxify) perustaja ja toimitusjohtaja. Vuonna 2013, ollessaan vasta 19-vuotias, Markus rakensi Taxifyn ensimmäisen version yhdessä Skypen palveluksessa aiemmin työskennelleen veljensä Martinin kanssa. Markus on nuorin Forbes Europe 30 under 30 -listalle valittu toimitusjohtaja sekä nuorin yli miljardin dollarin arvoisen yrityksen perustaja Euroopassa.

Bolt mediapankki

Linkki mediapankkiin