Bolt julkaisee kyydinvälityspalvelunsa Tukholmassa

Bolt, johtava eurooppalainen on-demand liikkumissovellus, julkaisee kyydinvälityspalvelunsa tänään Tukholmassa. Julkaisuun mennessä alustalle on rekisteröitynyt jo useita satoja kuljettajia. Sovellus toimii koko Tukholman alueella ja tarjoaa asiakkaille kyytejä julkaisun ajan puoleen hintaan.

Nils Wijkmark, Bolt Ruotsin Operatiivinen johtaja: “25 miljoonan käyttäjän saavuttamiseksi yli 30 maassa yksi tärkeimmistä tekijöistä on ollut kykymme lokalisoida palvelu vastaamaan kunkin paikallisen markkinan tarpeita. Eurooppalaisena yhtiönä ymmärrämme Ruotsin liikennemarkkinoiden toiminnan ja pyrimme tekemään liikkumisesta helpompaa ja edullisempaa sekä Tukholmalaisille että kaupungissa vieraileville matkailijoille. Uskomme, että kaupunki hyötyy lisääntyvästä kilpailusta urbaanin liikkumisen markkinoilla ja toivomme, että voimme tarjota paremman palvelun niin asiakkaille kuin kuljettjillekin.”

Bolt haluaa tarjota alan parhaat olosuhteet kuljettajille, mikä johtaa laadukkaampaan palveluun asiakkaille. Tukholmalaiset kuljettajat pääsevät käsiksi edullisempaan komissioon ja palkitsevaan bonusmalliin, joka auttaa heitä ansaitsemaan paremmin. Bolt-sovellus on saatavilla iOS:lle sekä Androidille ja sama sovellus toimii kaikissa 30 maassa, joten sovellusta ei tarvitse ladata uudestaan Tukholmaan matkatessa.

Aiemmin huhtikuussa Bolt julkaisi sähköpotkulautapalvelunsa Madridissa. Yritys on myös julkaissut aikeensa aloittaa ruoan kotiinkuljetuspalvelun ydinmarkkinoillaan Euroopassa ja Afrikassa. Ensimmäiseksi ruoan kotiinkuljetuspalvelu tullaan julkaisemaan Helsingissä, Tallinnassa sekä Etelä-Afrikassa.

Yhteystiedot medialle

Daria Staverska

Email: press@bolt.eu

Ph.: +372 5510832

Boltista lyhyesti

Bolt, aiemmin Taxify, on johtava eurooppalainen on-demand liikkumissovellus, jonka tarkoituksena on tehdä urbaanista liikkumisesta helpompaa, nopeampaa ja luotettavampaa.

Boltin on perustanut Markus Villig vuonna 2013 ja se on yksi nopeimmin kasvavista liikkumisen alustoista Euroopassa ja Afrikassa. Boltin sijoittajiin kuuluvat muun muassa Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital ja TransferWise’n perustaja Taavet Hinrikus.

Boltilla on 25 miljoonaa asiakasta yli 30 maassa. www.bolt.eu

Toimitusjohtaja Markus Villigistä lyhyesti

Markus Villig on Boltin (aiemmin Taxify) perustaja ja toimitusjohtaja. Vuonna 2013, ollessaan vasta 19-vuotias, Markus rakensi Taxifyn ensimmäisen version yhdessä Skypen palveluksessa aiemmin työskennelleen veljensä Martinin kanssa. Markus on nuorin Forbes Europe 30 under 30 -listalle valittu toimitusjohtaja sekä nuorin yli miljardin dollarin arvoisen yrityksen perustaja Euroopassa.

Bolt mediapankki

Linkki mediapankkiin