Byggmax avasi tänään Pirkkalassa Suomen 13. myymälänsä

Byggmax avasi tänään jälleen uuden myymälän Suomessa. Uusi Pirkkalan myymälä on rakennustarvikekauppaketjun kolmastoista Suomessa ja toinen Tampereen seudulla. Alueen toinen Byggmax avattiin viime kesänä Kangasalle. Yhtiön tavoitteena on luoda valtakunnallinen 20–25 myymälän verkosto.

Tänään avattu Byggmax Pirkkala sijaitsee osoitteessa Palmrothintie 1 ja on keskeisellä paikalla valtatien varrella Tampereen keskustan eteläpuolella. Myymälä työllistää 4-5 henkilöä ja lisäksi sesonkityöntekijöitä.

– Olemme erittäin tyytyväisiä, että löysimme Pirkanmaalta jo toisen hyvän myymäläpaikan. Uuden Pirkkalan myymälän myötä voimme palvella Tampereen seudun asukkaita entistä paremmin. Byggmax Pirkkala sijaitsee mainiolla paikalla vilkkaasti liikennöidyn valtatien varrella ja uskomme, että se houkuttelee alueen rakentajia paikan päälle, sanoo Byggmax Suomen aluepäällikkö Rainer Sundkvist.

Byggmax Pirkkalan tontti on noin hehtaarin kokoinen, mikä mahdollistaa reilun 2 000 neliömetrin myymälärakennuksen sekä noutopihan Drive In -ajokaistoineen. Samalla alueella on myös muita isoja kauppaketjuja, kuten Bauhaus, Citymarket ja Motonet.

Suomen myymäläverkoston laajentaminen jatkuu

Byggmaxilla on entuudestaan myymälät Espoossa, Jyväskylässä, Lahdessa, Oulussa, Porissa, Porvoossa, Raisiossa, Turussa, Vaasassa, Vantaalla, Seinäjoella ja Kangasalla.

– Tavoitteenamme on edelleen laajentaa myymäläverkostoamme ja luoda 20–25 myymälän valtakunnallinen verkosto Suomeen lähivuosien aikana, kertoo Sundkvist.

Byggmax myy rakennustarvikkeita kuten puutavaraa, lattioita, kipsiä, sementtiä, ikkunoita, ovia ja väriä sekä ammattilaisille että kotinikkareille. Byggmaxin liikeideana on tarjota asiakkailleen laadukkaita rakennustuotteita järkevään hintaan.

Lisätietoja antaa:
Magnus Agervald, toimitusjohtaja, Byggmax-konserni,
puh. +46 76 119 0020, sähköposti: magnus.agervald@byggmax.se

Rainer Sundkvist, aluepäällikkö, Byggmax Suomi,
puh. 0400 104 122, sähköposti: rainer.sundkvist@byggmax.fi

Byggmax lyhyesti
Vuonna 1993 perustettu rakennustarvikekauppaketju Byggmaxilla on 69 myymälää Ruotsissa, 25 Norjassa ja 13 Suomessa. Byggmaxin liikevaihto vuonna 2013 oli noin 3,2 miljardia kruunua (SEK) ja konserni jatkaa vahvaa kasvuaan. Byggmaxin liikeideana on olla edullisin vaihtoehto laadukkaita rakennustarvikkeita ostaville kuluttajille. Kaikissa myymälöissä oleva ns. Drive In -kaista mahdollistaa erityisesti painavien tavaroiden lastaamisen suoraan autoon tai peräkärryyn, mikä tekee Byggmaxissa asioimisesta helppoa ja tehokasta. Byggmax listautui Tukholman pörssiin kesäkuussa 2010. Lisätietoja: www.byggmax.com

BYGGMAX – LAATUA JÄRKEVÄÄN HINTAAN