Byggmax tarjoaa rakennustarvikkeiden ilmaisen kotiinkuljetuksen yli 70-vuotiaille

Byggmax tarjoaa yli 70-vuotiaille henkilöille ilmaisen kotiinkuljetuksen rakennustarvikkeille. Kampanjan avulla pyritään toteuttamaan Valtioneuvoston suositusta, jonka mukaan yli 70-vuotiaiden tulisi pysyä kotioloissa.

– On tärkeää, että riskiryhmään kuuluvat henkilöt noudattavat Valtioneuvoston suosituksia vallitsevissa olosuhteissa. Haluamme tukea yli 70-vuotiaita henkilöitä pysyttelemään kotona tarjoamalla heille mahdollisuuden hankkia tarvittavia rakennustarvikkeita, sanoo Aleksi Virkkunen, Byggmax Suomen maajohtaja.

Yli 70-vuotiaat rakennustarvikkeita tilaavat asiakkaat saavat ilmaisen kotiinkuljetuksen. Myös alle 70-vuotiailla on mahdollisuus kotiinkuljetukseen, mutta myös asioimiseen myymälöiden drive-in-pihoilla, joissa on reilusti tilaa asioida ulkosalla ilman lähikontaktia henkilökuntaan tai muihin asiakkaisiin.

– Kun terveenä ollessa on pysyteltävä kotona, tekee helposti mieli saattaa loppuun rakennusprojekti, rakentaa terassi tai korjata katto. Haluamme haastaa myös muut vähittäiskaupan alalla tarjoamaan vanhemmille asiakkaille mahdollisuuden jatkaa normaalia elämää näistä epätavallisista ajoista huolimatta, Virkkunen jatkaa.

Byggmax seuraa viranomaisten suosituksia ja tekee kaikkensa, jotta myymäläympäristö olisi mahdollisimman turvallinen sekä asiakkaille että henkilökunnalle. Byggmax on tehostanut siivousrutiinejaan sekä ohjeistustaan koskien hyvää käsihygieniaa ja henkilökunta pysyttelee kotona heti, kun pieniäkin sairastumisen oireita ilmenee. Asiakkailla on kaikissa myymälöissä mahdollisuus käsienpesuun.

Pidä sydän lämpimänä ja pää kylmänä!

Aleksi Virkkunen, Byggmax Suomen maajohtaja

puh. 040 137 7001, aleksi.virkkunen@byggmax.fi

Byggmax lyhyesti

Vuonna 1993 perustetulla rakennustarvikekauppaketju Byggmaxilla on 150 myymälää eri maissa: 100 myymälää Ruotsissa, 40 Norjassa ja 10 Suomessa. Byggmaxin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 5,7 miljardia kruunua (SEK) ja konserni jatkaa vahvaa kasvuaan.

Byggmaxin liikeideana on tarjota laadukkaita rakennustarvikkeita järkevään hintaan. Kaikissa myymälöissä oleva ns. Drive In -piha mahdollistaa erityisesti painavien tavaroiden lastaamisen suoraan autoon tai peräkärryyn, mikä  tekee Byggmaxissa asioimisesta helppoa ja tehokasta.

Byggmax on listautunut Tukholman pörssiin vuonna 2010. Lisätietoja: www.byggmax.fi