Byggmaxin viides myymälä Suomessa avattiin Porvoossa

Rakennustarvikekauppaketju Byggmax vihki käyttöön tänään 25. maaliskuuta Porvooseen Suomen viidennen myymälänsä. Samana päivänä ketju avasi myymälän myös Porissa. Byggmax Suomen aluepäällikön Rainer Sundkvistin mukaan Byggmaxin edullisten ja laadukkaiden rakennustarvikkeiden konsepti kiinnostaa suomalaisia. Byggmaxin tavoitteena on tuplata myymälöidensä määrä Suomessa neljästä kahdeksaan toimipisteeseen tämän vuoden aikana.

Porvoon kaupunginjohtaja Jukka-Pekka Ujula vihki käyttöön pohjoismaisen rakennustarvikekauppaketju Byggmaxin Porvoon myymälän tänään 25. maaliskuuta. Myymälä sijaitsee osoitteessa Höylänlastu 2 ja myymäläpäälliköksi on valittu Sam Fransman.

– Myymälän sijainti on keskeisellä paikalla aivan Porvoon keskustan sisääntuloväylän varrella. Asiointi meillä on joustavaa ja nopeaa, ja painavatkin rakennustarvikkeet on helppo nostaa suoraan vaikkapa peräkärrylle myymälöidemme ainutlaatuisten Drive In -pihojen ansiosta, Byggmax Suomen aluepäällikön Rainer Sundkvistin kertoo.

Tavoitteena tupla määrä myymälöitä

Byggmaxin tavoitteena on tuplata myymälöidensä määrä Suomessa neljästä kahdeksaan toimipisteeseen vuoden 2011 aikana.

– Byggmaxin edullisten ja laadukkaiden rakennustarvikkeiden konseptille on selkeä kysyntä suomalaisten keskuudessa ja strategiamme on jatkaa tietoista panostustamme uusien myymälöiden avaamiseksi ja markkinaposition vahvistamiseksi. Vuoden 2011 aikana suunnittelemme avaamamme 12–15 uutta myymälää, joista jopa neljä olisi Suomessa. Se on melkein 30 prosenttia konsernin kaikista uusista myymälöistä vuonna 2011, Byggmax-konsernin toimitusjohtaja Magnus Agervald sanoo.

Saman päivänä, kun Porvoon myymälän virallisia avajaisia vietettiin, myös Byggmaxin Porissa sijaitseva myymälä avasi ovensa asiakkailleen. Molemmat uudet myymälät mukaan laskettuna Byggmaxilla on nyt kuusi myymälää Suomessa. Myöhemmin keväällä Byggmax avaa vielä toisen liikkeensä Turun seudulle Raisioon.

Byggmaxilla on entuudestaan liikkeet Jyväskylässä, Lahdessa, Turussa (Itähaju) ja Vaasassa.

Magnus Agervald, Byggmax-konsernin toimitusjohtaja, p. +46 76 119 0020, sähköposti magnus.agervald@byggmax.se
Rainer Sundkvist, aluepäällikkö, Byggmax Suomi, p. 0400 104 122, sähköposti rainer.sundkvist@byggmax.fi
Kaj Norrman, kehitysvastaava, Byggmax Suomi, p. 0400 975 158, sähköposti
kaj.norrman@byggmax.fi