Byggmaxin yhdeksäs myymälä avautuu tänään Oulussa

Byggmax avaa yhdeksännen myymälänsä Suomessa tänään. Myymälä sijaitsee Oulussa osoitteessa Perkkiöntie 9. Uusi myymälä työllistää aluksi 7 henkilöä. Byggmaxilla on nyt Suomessa yhdeksän ja konsernitasolla yhteensä 94 myymälää. Pitkän tähtäimen tavoitteena on perustaa 20–25 myymälän valtakunnallinen verkosto Suomessa.

Pohjoismainen rakennustarvikekauppaketju Byggmax avaa tänään uuden myymälän Suomessa. Myymälä sijaitsee Oulussa osoitteessa Perkkiöntie 9.

– Olimme jo pitkään miettineet myymälän avaamista Oulussa ja vihdoin löysimme sille hyvän paikan Vasaranperän liikealueelta, jossa liikkuu paljon ihmisiä. Myymäläketjun laajentaminen Pohjois-Suomeen on meille strateginen panostus. Olemme myös iloisia voidessamme työllistää Oulun alueen väestöä, kertoo Byggmax-konsernin toimitusjohtaja Magnus Agervald.

Vasaranperän liikealue sijaitsee keskeisellä paikalla Oulun tuloväylän varressa. Tontti, jossa Byggmaxin myymälä sijaitsee, on lähes hehtaarin kokoinen, mikä mahdollistaa noin 2 000 m2 myymälän sekä ison noutopihan drive-in-kaistoineen.

– Byggmaxin liiketoiminta-ajatus on tarjota parhaita ja edullisimpia vaihtoehtoja kuluttajille, jotka etsivät laadukkaita rakennustarvikkeita. Byggmaxissa asioiminen tulee olla nopeaa ja vaivatonta ja sen vuoksi meidän kaikissa myymälöissä on niin kutsuttu drive-in-kaista, jossa kuluttajat voivat lastata tavaroita suoraan autoonsa, kertoo Rainer Sundkvist, Byggmax Suomen aluepäällikkö.

Sundkvist on vakuuttunut, että oululaiset löytävät uuteen myymälään hyvin.

– Syksyllä ihmiset ostavat ensisijaisesti materiaalia sisätilojen remontoimiseen, kaikkea kipsilevystä ja eristeistä maaleihin ja lattiamateriaaleihin. Niitä myymme paljon ja hyvään hintaan, lupaa Sundkvist.

Byggmax myy rakennustarvikkeita kuten puutavaraa, lattioita, kipsiä, sementtiä, ikkunoita, ovia ja väriä sekä ammattilaisille että kotinikkareille.

Byggmaxilla on entuudestaan myymälät Porissa, Porvoossa, Jyväskylässä, Lahdessa, Raisiossa, Vantaalla, Vaasassa ja Turussa. Pitkän tähtäimen tavoitteena on 20–25 myymälän valtakunnallinen verkosto Suomessa.

Rainer Sundkvist, aluepäällikkö, Byggmax Suomi,
puh. 0400 104 122, sähköposti: rainer.sundkvist@byggmax.fi

Magnus Agervald, toimitusjohtaja, Byggmax-konserni,
puh. +46 76 119 0020, sähköposti: magnus.agervald@byggmax.se