Capgemini Finland käynnistää yt-neuvottelut, jotka koskevat Infrastructure Services -liiketoimintayksikköä

Yhteistoimintaneuvotteluiden tavoitteena on toimintamallin uudistaminen tukemaan organisaation kasvutavoitteita sekä tuotannon tehostamista. Toiminnan tehostamisella ja uudelleenorganisoinnilla tavoitellaan alustavan arvion mukaan noin 12 prosentin kustannussäästöjä. Infrastructure Services -yksikkö työllistää Suomessa 220 henkilöä. Neuvotteluiden arvioidaan kestävän 2.5.2012 asti, ja lopulliset päätökset mahdollisista henkilöstövaikutuksista tehdään toukokuun aikana.

Lehdistökontakti:
Leena Lahti
Capgemini Finland Oy
Puh:+358 50 3673 304
Sähköposti: leena.lahti@capgemini.com

Capgemini
Capgemini tarjoaa konsultointi-, teknologia- ja ulkoistuspalveluja maailmanlaajuisesti. Yhtiön palveluksessa on noin 120 000 työntekijää, joista yli 1000 tekee töitä suomalaisille asiakkaille. Capgeminillä on toimipisteitä 40 maassa muodostaen kattavan verkoston maailmanlaajuiselle Rightshore®-toimitusmallille. Se mahdollistaa asiakkaillemme optimoidut ratkaisut huippuosaamisen ja kustannustehokkuuden ansiosta. Konsernin yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2011 oli 9,7 miljardia euroa.
Lisätietoa osoitteista www.capgemini.fi ja www.capgemini.com .

Rightshore® on Capgeminin rekisteröimä tavaramerkki