Capgemini Finlandin Infrastructure Services -liiketoimintayksikköä koskevat yt-neuvottelut ovat päättyneet

Capgemini Finland on saanut päätökseen Infrastructure Services -liiketoimintayksikköä koskevat yt-neuvottelut. Toimintamallin uudistamiseen ja tuotannon tehostamiseen tähtäävät toimenpiteet on käynnistetty, ja yksikön odotetaan saavuttavan sille asetetut tulostavoitteet vuoden 2012 aikana. Osana uudelleenjärjestelyjä yhtiö irtisanoo 22 työntekijää.

Lehdistökontakti:
Leena Lahti
Capgemini Finland Oy
Puh.+358 50 3673 304
Sähköposti: leena.lahti@capgemini.com

Capgemini
Capgemini tarjoaa konsultointi-, teknologia- ja ulkoistuspalveluja maailmanlaajuisesti. Yhtiön palveluksessa on noin 120 000 työntekijää, joista yli 1000 tekee töitä suomalaisille asiakkaille. Capgeminillä on toimipisteitä 40 maassa muodostaen kattavan verkoston maailmanlaajuiselle Rightshore®-toimitusmallille. Se mahdollistaa asiakkaillemme optimoidut ratkaisut huippuosaamisen ja kustannustehokkuuden ansiosta. Konsernin yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2011 oli 9,7 miljardia euroa.
Lisätietoa osoitteista www.capgemini.fi ja www.capgemini.com.

Rightshore® on Capgeminin rekisteröimä tavaramerkki.