Doritos-snacksit nuorille ja Bugles-maissikartiot lapsiperheille

PepsiCo tuo Suomeen yhteistyössä Valora Trade Finlandin kanssa nuorille suunnatut Doritos-snacksit ja lapsiperheille suunnatut Bugles-maissisnacksit. Doritosta on saatavana neljää eri makua: Nacho Cheese, Cool American, Sweet Chilli Pepper ja Sizzling Fajita. Bugles-maissikartioita on saatavana kahta eri makua: Nacho Cheese ja Roasted Paprika. PepsiCo ja Valora tuovat Suomen markkinoille myös maailman suosituimmat Lay’s perunalastut.

Maailman suurimpiin ruoka- ja juomakonserneihin lukeutuva PepsiCo tuo Suomeen yhdessä Valora Trade Finlandin kanssa nuorille suunnatut Doritos-tortillalastut ja lapsiperheille suunnatut Bugles-maissikartiot.

Maukkaissa Doritos-snackseissä on nuorekasta asennetta

Doritos on maissisnacksien Euroopan markkinajohtaja, ja brändin historia ulottuu 1960-luvulle saakka. Suosittua tuotetta on ajan saatossa kehitetty muun muassa pyöristämällä terävät kulmat, minkä vuoksi lastu on helpompi syödä, eikä se rikkoonnu pussissa helposti.

Doritos on suunnattu nuorille ja se näkyy myös saatavissa olevista makuvaihtoehdoista: hapankermalla maustettu Cool American on suosikkimaku, Sweet Chilli Pepperissä yhdistyy makea ja tulinen paprika ja Sizzling Fajitassa fajitakselle ominaiset tuliset mausteet. Lisäksi saatavana on kautta aikojen myydyin maku Nacho Cheese, joka on ollut valikoimissa jo vuodesta 1972.

Doritosta myydään tavallista pienemmässä, näppärässä 165 gramman pussikoossa. Doritos-pussin suositushinta on 2,05 euroa.

Bugles-maissikartion maku ja koko on suunniteltu lapsiperheille

Myös Bugles on perinteikäs brändi, joka sai alkunsa jo vuonna 1965. Bugles tarkoittaa suomeksi torvea, josta maissisnacksin kartiomainen muotokin on otettu. Bugles-maissikartion maku ja koko on suunniteltu lapsille ja lapsiperheille. Buglesia on saatavissa kaksi eri makua: juustoinen Nacho Cheese ja mausteinen Roasted Paprika. Bugles-pussin koko on 125 grammaa ja sen suositushinta on 1,99 euroa.

Doritos-snacksejä ja Bugles-maissikartioita on saatavana kaikissa hyvin varustelluissa päivittäistavarakaupoissa marraskuusta alkaen. Tuotteiden myynnistä ja markkinoinnista Suomessa vastaa Valora Trade Finland Oy.

PepsiCo ja Valora tuovat Suomeen samanaikaisesti myös maailman suosituimman Lay’s perunalastubrändin.

Lisätiedot, tuotekuvat ja tuotenäytteet:

Jonna Varhama, Viestintätoimisto Manifesto, p. 050 543 2926, jonna.varhama@manifesto.fi

PepsiCo on yksi maailman suurimpia ruoka- ja juomakonserneja. Konsernin pääbrändejä ovat Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay ja Pepsi Cola, jotka ovat kaikki kuuluisia brändejä maailmanlaajuisesti. Suomen markkinoilla yritys on ollut vuodesta 1968. PepsiCon Suomessa myytävät tuotteet ovat: Pepsi, Pepsi Max, 7UP, 7UP Free, Mountain Dew, Tropicana ja Quaker sekä uutuutena snackstuotteet Lay’s, Doritos ja Bugles. Tuotteiden jakelusta vastaa Hartwall, Valio ja Valora Trade Finland. www.pepsico.com

Valora Trade Finland on osa Valora-konsernia, joka on yksi Euroopan johtavia jakelijaorganisaatioita. Yritys toimii kansainvälisesti kahdeksalla markkina-alueella. Valoran osaaminen keskittyy päivittäistavarakaupan brändituotteisiin, joista Valora Trade Finlandin edustuksessa ovat muun muassa Heinz, Twinings, Barilla, Wasa, Kinder, Mentos ja Chupa Chups. www.valoratrade.fi