DuPont Sustainable Solutions sai tunnustusta yrityksen omaisuuden tuottavuuden kehittäjänä

Riippumaton tutkiumusyritys ALM Intelligence valitsi DuPont Sustainable Solutionsin myös parhaaksi tarvekartoituksessa ja asiakkaan osaamisen kehittämisessä.

ALM Intelligence -tutkimusyritys valitsi Dupont Sustainable Solutionsin parhaaksi teollisuuden toimialarajat ylittäväksi konsulttiyritykseksi, joka auttaa ylläpitämään ja kehittämään yrityksen omaisuuden arvoa ja tuottokapasiteettia. Tutkimusyritys arvioi 30 asset performance management -konsultointiin erikoistunutta yritystä. Arvio perustui yritysten aikaansaamien tulosten tehokkuuteen sekä niiden kykyyn soveltaa saavutettuja tuloksia käytännössä. Tulokset julkistettiin syyskuussa 2019 ALM Vanguard of Asset Performance Management Consulting Providers -raportissa.

”Olemme Dupont Sustainable Solutionsilla erittäin otettuja tästä tunnustuksesta, sillä olemme vasta aloittaneet itsenäisenä toimijana”, toimitusjohtaja Davide Vassallo kertoo.

”Tavoitteenamme on suojella ihmisiä ja parantaa yritysten toimintoja. ALM Intelligence -tutkimusyrityksen raportti osoittaa, että toimintamme todella parantaa yritysten toiminnallista suorituskykyä. Tulokset ovat pitkäkestoisia ja hyödyttävät yrityksiä yli toimialarajojen. Kiitämme ALM Intelligenceä tunnustuksesta sekä luonnollisesti kiitämme kaikkia DSS:n työtekijöitä ympäri maailmaa heidän upeasta työpanoksestaan”,Vassallo kiittelee.

ALM Intelligence nimesi DSS:n parhaaksi asiakkaan osaamisen kehittämisessä ja tarvekartoituksessa.

DSS:n asiakkaan osaamisen kehittämistä kuvataan raportissa seuraavasti:

DuPont Sustainable Solutionsin konsulttien käytännön  kokemuspohja tuo asiakastyössä uskottavuutta  tekemiseen. Tämä mahdollistaa läheisen ja luottamukseen perustuvan yhteistyön asiakkaan kanssa. Näin saadaan suunniteltua ja otettua käyttöön parhaat ratkaisut asiakkaan omaan toimintaympäristössä..

Tarvekartoitusosaamista raportissa kehuttiin näin:

DSS:n benchmark-osaamisella saadaan kartoitettua kussakin tapauksessa kaikkein oleellisimmat tekijät. Maailmanlaajuisten projektiensa kokemuksen kautta DSS osaa ottaa erityisen hyvin huomioon kulttuurierot sekä asiakkaan kokemuksen, käytännön tilanteen ja ympäristön viitekehyksen.

”Olemme havainneet, että monet yritykset suhtautuvat asset performance management -asioihin ainoastaan teknisenä haasteena ja ihmisläheinen näkökulma saatetaan sivuuttaa. Kokemuksemme mukaan yrityksen kulttuuria vahvistamalla sekä osallistamalla ihmisiä on mahdollista samanaikaisesti pienentää riskiä ja parantaa luotettavuutta”, kertoo DSS:n Pohjoismaiden aluejohtajaSami Karvinen.

”Olemme otettuja saamastamme tunnustuksesta tämän ainutlaatuisen näkökulman tarjoamisessa asiakkaillemme”, Sami Karvinen jatkaa.

Sami Karvinen

Sami.karvinen@i.consultdss.com

About DuPont Sustainable Solutions

DuPont Sustainable Solutions (DSS) is a leading provider of operations management consulting services that enable organizations to protect their employees and assets, realize operational efficiencies, innovate more rapidly and build workforce capability. By leveraging its DuPont heritage, deep industry and business process expertise, and diverse team of expert consultants, DSS helps clients turn operations management into a competitive advantage. Additional information is available at www.consultdss.com.

DuPont, the DuPont Oval Logo and certain trademarks and service marks that include “DuPont” are owned by affiliates of DuPont de Nemours, Inc. and licensed to DSS for a limited period of time.