DuPont Sustainable Solutions valittiin jälleen parhaaksi ympäristö-, terveys- ja turvallisuusalalla

Dupont Sustainable Solutions (DSS) valittiin kolmantena vuonna peräkkäin houkuttelevimmaksi ympäristö-, terveys- ja turvallisuusalan (EHS) konsulttibrändiksi riippumattoman tutkimusyrityksen Verdantixin tekemässä selvityksessä

Valinta perustuu tutkimus- ja konsulttiyritys Verdantixin lokakuussa 2019 julkaistuun selvitykseen. Selvityksessä 35 eri kansallisuutta edustavaa yli 400 senior-tason EHS-johtajaa antoi DSS:lle parhaat pisteet koskien brändin houkuttelevuutta.

”Olen otettu siitä, että DSS valittiin kolmatta vuotta peräkkäin parhaaksi EHS-konsulttiyritykseksi. Suomessa ympäristö-, terveys- ja turvallisuusasioita arvostetaan paljon. Yrityskentässä kiinnitetään näihin asioihin enenevässä määrin huomiota operatiivisen toiminnan oleellisena osana”, kiittelee Sami Karvinen, Dupont Sustainable Solutionsin Pohjoismaiden aluejohtaja.

Verdantixin tekemässä konsulttibrändien houkuttavuutta luotaavassa Global Corporate Survey 2019: EHS Consulting Brands Recognition-selvityksessä lähes puolet vastaajista nimesi DSS:n johtavaksi tai vahvimmaksi EHS-konsulttiyritykseksi. Lisäksi 59 prosenttia selvitykseen osallistuneista tunnisti DSS:n EHS-konsultointiyrityksenä, mikä oli korkein osuus kaikista tutkimuksessa olleista yrityksistä.

Verdantixin tekemään selvitykseen vastasi 403 senior-tason EHS-johtajaa, jotka ovat suoraan vastuussa oraganisaatioiden laajuisista EHS-johtamisen strategioista ja -hankkeista 35 maassa. Suurin piirtein kahdeksan vastaajaa kymmenestä (79 %) edustaa yrityksiä, joiden liikevaihto on yli miljardi US-dollaria kattaen 25 eri teollisuuden alaa. Lähes puolet vastaajista edustaa korkean tai erittäin korkean EHS-riskitason teollisuuden alaa. Yli neljännes (28 %) vastaajista edusti kemianteollisuutta, kaivosteollisuutta, metalliteollisuutta sekä öljy- ja kaasuteollisuutta. Tutkimusraportti on luettavissa kokonaisuudessaan täältä: http://bit.ly/VerdantixReport

Sami Karvinen

Sami.karvinen@i.consultdss.com

About DuPont Sustainable Solutions

DuPont Sustainable Solutions (DSS) is a leading provider of operations management consulting services that enable organizations to protect their employees and assets, realize operational efficiencies, innovate more rapidly and build workforce capability. By leveraging its DuPont heritage, deep industry and business process expertise, and diverse team of expert consultants, DSS helps clients turn operations management into a competitive advantage. Additional information is available at www.consultdss.com.

DuPont, the DuPont Oval Logo and certain trademarks and service marks that include “DuPont” are owned by affiliates of DuPont de Nemours, Inc. and licensed to DSS for a limited period of time.