Euroopan IT-alan suurmessut ensimmäistä kertaa Tukholmaan syyskuussa

IT-toimialan suurtapahtuma IP EXPO Nordic järjestetään ensimmäistä kertaa Tukholmassa 27.–28. syyskuuta 2016. Waterfront Congress -konferenssikeskukseen saapuu kahden päivän ajaksi IT-alan ammattilaisia kaikista Pohjoismaista osallistuakseen seminaareihin, kuuntelemaan kansainvälisten IT-vaikuttajien keskusteluja sekä tutustumaan eri puolilta maailmaa saapuvien näytteilleasettajien tarjontaan. Filosofi ja kirjailija Alexander Bard toimii moderaattorina messuilla.

Messun järjestäjänä toimii Imago Techmedia, ja tapahtumaan odotetaan osallistuvan 3000 vierailijaa ja 100 näytteilleasettajaa. Vierailijat voivat osallistua sataan ilmaiseen seminaariin, joissa keskustellaan siitä, kuinka yritykset voivat hyödyntää informaatioteknologiaa liiketoiminnassaan entistä järkevämmin ja kustannustehokkaammin.

Eurooppalainen IT-messu, joka järjestetään nyt ensimmäistä kertaa Tukholmassa, on suunnattu johdolle, kehittäjille sekä asiantuntijoille, jotka toimivat IT-toimialalla sekä innovaatioiden ja digitaalisen liiketoiminnan parissa. Sisällöllisesti messuilla on kuusi fokusaluetta: pilviteknologia, tietoturva, tietoverkko ja infrastruktuuri, data-analytiikka, DevOps ja avoin lähdekoodi.

”Lontoon ja Manchesterin onnistuneiden tapahtumien jälkeen olemme valinneet Tukholman seuraavaksi paikaksi IP EXPO -tapahtumallemme”, kommentoi IP EXPO Event Seriesin strateginen vastaava Bradley Maule-ffinch. ”Pohjoismaat ovat kirkkaasti edelläkävijöitä digitaalisessa kehityksessä, ja monet yritykset ovat pyytäneet pohjoismaista tapahtumaa, joka kokoaisi koko IT-alan saman katon alle.”

Tapahtumaan osallistuvia yrityksiä ovat muun muassa Google, IBM Watson, NTT, NetApp ja VmWare.

IP EXPO -tapahtumasta
IP EXPO Series on Euroopan johtava IT-tapahtuma, joka antaa kattavan kokonaiskuvan siitä, miten IT-innovaatiot voivat auttaa yrityksiä liiketoiminnan kehittämisessä. IP EXPO järjestetään vuonna 2016 Lontoossa, Manchesterissa ja Tukholmassa. IP EXPO -tapahtuman järjestää Imago Techmedia, joka järjestää myös Cyber Security Event Series, UC EXPO ja Unified Communications Insight -tapahtumat.

Lisätietoa IP EXPO Nordicista löytyy osoitteesta www.ipexponordic.com

Bradley Maule-ffinch, Strateginen vastaava, IP EXPO Event Series
bradley.maule.ffinch@imagotechmedia.com

Daniel Nord