Hiuksia kohottava uutuus Schwarzkopf Professionalilta!

Kansainvälisen muotinäytöksen takahuoneessa tapahtuu paljon lyhyessä ajassa. Näytöskampaajan tulee voida luottaa käyttämiensä tuotteiden täsmälliseen toimivuuteen ja korkeaan suorituskykyyn. Tuotteiden täytyy voida taata upeat lopputulokset ja hiusten täytyy säilyttää liikkuvuutensa. Tuotteiden tulee olla kevyitä eli ne eivät saa kuormittaa hiusta ja niiden tulee olla helposti uudelleen muotoiltavissa. OSiS+ Session Label -tuotteita tarvitset luodaksesi näytöslavojen vaativat, liikkuvan luonnolliset tyylit. Tuotesarja mahdollistaa loputtomat hiusten muotoiluvariaatiot ja lopputulokset, jotka ovat kuin suoraan näytöslavoilta.

Muotoilusarja laajenee kahdella tuoteuutuudella: Suihkutettavalla tyvivaahdolla ja Volyyminesteellä. Tuotteet tuovat erityisesti pohjoismaiseen ohueen ja velttoon hiukseen upeaa volyymia ja ryhtiä.

OSiS+ Session Label Suihkutettava tyvivaahto, 200 ml

Suihkutettava tyvivaahto antaa välitöntä kohotusta tyveen sekä tukea ja ryhtiä pituuksiin ja latvoihin. Suihkutettavuuden ansiosta vaahto on helppokäyttöinen verrattuna perinteisiin vaahtoihin. Tukitasoa voi säädellä kerrostamalla - mitä enemmän kerroksia sitä voimakkaampi tuki. Suositushinta 200 ml: 21,90 euroa.

OSiS+ Session Label Volyymineste, 150 ml

Volyyminesteen uskomattoman kevyt koostumus yhdistää volyymin ja hoitotehon samaan tuotteeseen. Tuote parantaa myös hiusten käsiteltävyyttä ja rakennetta. Silica lisää tuuheutta ja auttaa selvittämään hiuksia, kun taas hoitavat öljyt ja pantenoli kosteuttavat hiusta. Suositushinta 150 ml: 21,90 euroa.

Kristiina Klemetti, Viestintätoimisto Manifesto
kristiina.klemetti@manifesto.fi

Yrityksestä

Manifesto on vuonna 2000 perustettu viestintätoimisto. Autamme viestimään tuloksellisesti ja luovasti. Palvelujemme avulla viestit ovat selkeitä ja ne menevät tehokkaasti perille kohderyhmät tavoittavissa kanavissa.