Icepeakin ensi syksyn ja talven mallisto tarjoaa rentoa rinne- ja ulkoilupukeutumista – Vain asenne ratkaisee

Icepeakin uutuustuotteista saa kätevästi koostettua laadukkaan, myös korkeammat vaatimukset täyttävän varustuksen aktiiviselle ulkoilijalle. Uutuusmallistossa näkyy Icepeakin DNA:han kuuluva ”Älä ota itseäsi turhan vakavasti” -asenne.

Keski-Euroopassa erityisen suositun Icepeakin syksy-talvi 2019 jakautuu useaan eri mallistoon, joista kolme on hiihtomallistoja ja loput kattavat aktiivisen ulkoilun muita osa-alueita, kuten vuorilla ja tuntureilla vaeltelua syysruskan aikaan.

– Icepeakin ytimessä on nuorekas, urheilullinen ja hulluttelevakin asenne, joka ilmentää käyttäjänsä ajatusmaailmaa: urheilun ja ulkoilun voi ottaa vakavasti, mutta niiden perimmäinen tarkoitus on tuottaa iloa ja elämyksiä, Luhta Sportswearin markkinointipäällikkö Jenni Kuisma kuvailee mallistoa.

Alppihiihtomallistot huokuvat rentoa elinvoimaa

Icepeakin uudessa mallistoista kolme on suunniteltu alppihiihtoon. Freezone-hiihtomallisto ilmentää yksinkertaistettua urbaania ilmettä, jota tuotteiden trendikkään väljät istuvuudet korostavat. Malliston kärkituotteissa on huomiota herättäviä printtejä sekä erilaisten kuosien ja värien rohkeita yhdistelmiä.

Polar Ski -laskettelumallistossa printit ovat näyttäviä. Naisten tiikeriprintit ja camouflage-kuviointi sekä miesten särmikäs, mustavalkoinen kuosi ovat hyvin esillä herättäen kilpailuvietin kantajassaan. Kilpailuhenkisyys näkyy myös tuoteuutuuksissa, kuten sivuvetoketjuin varustetussa, normaalia pidemmässä hiihtotakissa ja monikäyttöisissä lifestyle-vaatteissa.

Icezone-mallisto puolestaan sopii intohimoisille laskettelijoille, ja siihen on haettu inspiraatiota vauhdikkaista alppihiihtolajeista. Dynaaminen ja energinen tyyli sopii erinomaisesti yhteen vaatteiden teknisten ominaisuuksien kanssa. Tikatun ja sileän pinnan yhdistelmät  tuovat vaatteille struktuuria ja volyymia ja pehmentävät tyyliä.

Luonto opettaa

Icepeak esittelee ensimmäistä kertaa syksyn ja talven mallistossa kokoelman erittäin lämpimiä, arktisiin olosuhteisiin sopivia parkatakkeja, jotka lumoavat harkituilla yksityiskohdilla. Takkien tekniset materiaalit ja myrskyhuput tekoturkisreunuksella pitävät tuulen ja tuiskun loitolla. Mallistossa korostuu rentous: ulkoiluvaatteet ovat helppokäyttöisiä ja -hoitoisia ja niissä näkyy myös Icepeakin DNA:han kuuluva ”Älä ota itseäsi turhan vakavasti”-asenne. Uuden lämmöneristysmateriaalin eli PrimaLoftin ThermoPlume®:n teho on vaikuttava: se ei tunnu raskaalta ja lämmittää jopa märkänä.

Icepeakin teknisin ulkoilumallisto Mountaineering koostuu villasekoitemateriaaleista ja tekstuuripinnoista, jotka sävyttävät high-tech -tuotevalikoimaa. Naisten väripaletissa korostuvat punaiset marjojen sävyt, miesten tuotteissa on havupuiden vihreää ja taivaansinistä. Konjakinruskea yhdistettynä mustaan ja valkoiseen sopii hyvin yhteen takkien rujon ilmeen kanssa.

Syksyn ja talven urbaanissa ulkoilumallistossa raskaampi ja pehmeämpi ilme vuorottelevat. Materiaaleista korostuvat erilaiset puuvilla- sekä villasekoitteet. Syksyllä pukeudutaan kevyisiin untuvamaisiin takkeihin, jotka vaihtuvat kalenterivuoden edetessä paksumpaan puuvilla-lookiin ja pehmeään teddy-materiaaliin. Sydäntalvea varten on tarjolla neulospintoja, huovutettuja villakankaita ja tikattuja takkeja.

Tuotetiedot:

Icepeak Falaise -takki
Täysin vedenpitävä laskutakki rentoon rinneurheiluun naisille. A.W.S. EXTREME -tuote, joka täyttää aktiivisen ulkoilijan odotukset äärimmäisissäkin olosuhteissa. Rakenteelliset yksityiskohdat ja suojaavat materiaalit tekevät takista toimivan säästä riippumatta. Materiaalin joustava kaksisuuntainen stretch lisää liikkumavapautta. Vedenpitävä ja hengittävä kangas: 10 000 mm/5 000 mvp. Hengittävyyden ansiosta olo pysyy miellyttävänä kevyessä liikunnassa. Muotoillut kyynärpäät lisäävät liikkuvuutta. Säädettävät hihansuut ja helma. Kiinteä lumilukko estää kosteus- ja lumivuotoja. Sisemmät lycra-hihansuut. Käsiä lämmittävät vuorilliset taskut. Huppu on säädettävä ja irrotettava. Lämmin ja pehmeä sisäkaulus. Hiihtolipputasku sekä käytännöllisiä taskuja sisäpuolella. Värit: pinkki/harmaa, punainen/harmaa ja valkoinen/harmaa. Suositushinta 149,95 euroa.

Icepeak Becker -takki
Miesten parkatakki, jonka toiminnallisuuteen ja mukavuuteen on kiinnitetty erityistä huomiota. A.W.S. ACTIVE -tuote sopii sekä monenlaiseen ulkoiluun. Kangas on käsitelty vettä hylkiväksi. Vedenpitävä ja hengittävä kangas: 8 000 mm/5 000 mvp. Materiaali tarjoaa tehokkaan suojan vettä ja tuulta vastaan. Lämmin ja muhkea untuvajäljitelmä tuntuu pehmeältä yllä. Muotoillut kyynärpäät lisäävät liikkuvuutta. Säädettävä helma varmistaa täydellisen istuvuuden. Säädettävät hihansuut, sisempänä lycra-hihansuut. Käsiä lämmittävät vuorilliset taskut. Vetoketjullinen tasku sisäpuolella. Kaksisuuntainen, vettä hylkivä vetoketju edessä. Huppu on säädettävä ja irrotettava ja reunus keinoturkista. Lämmin ja pehmeä sisäkaulus. Värit: tummansininen, musta ja ruskea. Suositushinta 239,95 euroa.

Icepeak Dadeville -takki
Rento vapaa-ajan takki naisille. A.W.S. ACTIVE -tuote, jonka toiminnallisuuteen ja mukavuuteen on kiinnitetty erityistä huomiota. Kangas on käsitelty vettä hylkiväksi. Erittäin lämmin, ilmava ja kevyt lämmöneristys untuvasta. Muotoillut kyynärpäät lisäävät liikkuvuutta. Vettä hylkivä vetoketju edessä. Joustavat hihansuut ja hupunreuna. Vetoketjulliset taskut. Värit: punainen ja valkoinen. Suositushinta 199,95 euroa.

Painokelpoiset kuvat median käyttöön: https://bit.ly/2Mw1Hqt

Jenni Kuisma, markkinointipäällikkö, Luhta Sportswear Company, L-Fashion Group Oy
p. 050 427 4412, sähköposti: jenni.kuisma@luhta.fi

Tuotelainat, -kuvat ja showroom:
Markus Hilden, Viestintätoimisto Manifesto
p. 044 363 9961, sähköposti: markus.hilden@manifesto.fi

Icepeak lyhyesti:
Urheileminen ja ulkoilu ovat parasta yhdessä ystävien ja perheen kanssa. Tästä Icepeakissa on kyse. Se tekee ulkoilusta hauskaa säästä ja vuodenajasta riippumatta. Mallistoissa Icepeakin olemus tulee esille rohkeiden värien, trendikkään designin sekä toiminnallisten tyylien kautta. Icepeak vaatettaa koko perheen: nuoret, nuorenmieliset ja kaikkein nuorimmat – ympäri maailmaa. www.icepeak.fi

Luhta Sportswear Company on Pohjoismaiden johtavia vaatetusalan yrityksiä. Muodin, urheilun ja vapaa-ajan pukeutumiseen erikoistunut sukuyritys on perustettu vuonna 1907 Lahdessa, jossa edelleen sijaitsee yrityksen pääkonttori. Vakiintuneena, taloudellisesti vakaana ja luotettavana työnantajana, yhteistyökumppanina ja yhteiskunnan jäsenenä olemme yksi suurimmista tekstiilialan yrityksistä Pohjoismaissa. Työllistämme 1700 henkilöä ja teemme noin 245 miljoonan euron liikevaihdon. Konserni tunnetaan muoti- ja sporttivaatebrändeistään: Luhta, Icepeak, Rukka, Torstai, Ril’s, O.i.s. ja Your FACE. Yrityksen brändimallistoja myydään maailmanlaajuisesti, tärkeimmät vientimarkkinamme ovat Eurooppa, Venäjä ja Aasia. Yrityksen vähittäiskauppaketjut ovat: vapaa-ajan vaatetukseen erikoistunut Luhta Brand Store, urheilun Top Sport, muodin ketjut Aleksi 13 ja Your FACE sekä edullisesti edellisten sesonkien mallistoja ja erikoiseriä kuluttajille tarjoavat Luhta Outlet -myymälät.