JANNE SILTARI VETÄMÄÄN SOLITAN OULUN TOIMISTOA

Digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys Solita Oy jatkaa kasvuaan Oulun seudulla. Uudeksi Oulun toimiston vetäjäksi on nimitetty Janne Siltari, joka on aiemmin toiminut Grant4Comissa toimitusjohtajana. Hänellä on vahva kokemus ICT:n ja digitaalisuuden hyödyntämisestä asiakassuhteissa ja palveluiden sekä projektien tuotteistamisessa. Hän on myös toiminut erilaisissa kansainvälistyvien yrityksien johdon ja konsultoinnin tehtävissä Oulun seudulla.

"Palijasjalakaisena’ oululaisena on hienoa päästä vetämään yritystä, joka pystyy auttamaan alueen yrityksiä digitaalisen maailman mahdollisuuksien hyödyntämisessä. Innostuin Solitasta, koska yritys tarjoaa asiakkailleen niin laajasti palveluja liiketoiminnan digitalisoimiseen ja uuden liiketoiminnan luomiseen. Lisäksi Solitalla on poikkeuksellisen inspiroiva ja innovatiivinen työkulttuuri”, kertoo Oulun uusi Site Manager Janne Siltari.

Solitan 30 hengen vahvuuteen kasvanut Oulun toimisto muutti vastikään uusiin tiloihin keskustan Torikadulle. Solita rakentaa asiakkailleen digitaalista liiketoimintaa ja sähköistä asiointia digistrategioista, konseptoinnista ja palvelumuotoilusta vaativiin teknisiin toteutuksiin, integraatioihin ja ylläpitoon saakka. Yrityksen asiakkaisiin kuuluvat muun muassa Atria, DNA, Fazer, Finnair, S-Ryhmä, Veho, Liikennevirasto ja Trafi.

Solita Oy, Site Manager Janne Siltari, p. 040 5170 196, janne.siltari@solita.fi

Solita on digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys. Olemme asiakkaidemme matkaopas muuttuvassa maailmassa. Luomme uutta liiketoimintaa ja palveluja yrityksille ja julkishallinnolle yhdistämällä teknologian, liiketoimintaprosessit ja sisällöt uudella tavalla. Solita tuottaa digitaalisia ratkaisuja ja verkkopalveluita sähköiseen liiketoimintaan ja asiointiin sekä tiedolla johtamiseen. Vuonna 1996 perustettu Solita on kasvuyritys, joka on kasvanut kannattavasti yli 20 prosentin vuosivauhtia. Yhtiön liikevaihto vuonna 2015 oli 49,7 miljoonaa euroa. Solita työllistää lähes 500 digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijaa Helsingissä, Tampereella ja Oulussa.