Jokaisesta Leijona-maalista 10 prosentin maalialennus

Byggmax jatkaa MM-jääkiekkohuuman nostamista aloittamalla kampanjan, jossa Byggmax myöntää jokaisesta Leijonien tekemästä maalista 10 prosentin alennuksen vapaavalintaisesta maalipurkista. Tarjous on voimassa vain ottelua seuraavana päivänä ja vain jos Suomi voittaa. Ottelun aikana MTV3:n mainoskatkoilla nähtävä kampanja on yksi Suomen ensimmäisistä reaaliaikaisesti toteutettavista kaupallisista mainosratkaisuista.

Byggmax korottaa panoksia jääkiekon MM-kisoissa tarjoamalla 10 prosentin maalialennuksen jokaisesta Leijonien tekemästä maalista. Jos Suomi voittaa ottelun, yksi maali vastaa 10 prosenttia, kaksi maalia 20 prosenttia jne. Jos Suomi tekee kymmenen maalia – tai enemmän – vapaavalintainen maalipurkki annetaan ilmaiseksi. Tarjous on voimassa vain ottelua seuraavana päivänä.

­– Jääkiekon MM-kisat on suomalaisille tärkeä tapahtuma, ja haluamme kokea sen yhdessä asiakkaidemme kanssa. Ruotsalaisena yrityksenä Suomessa Byggmaxissa tulee aina jääkiekon MM-kisojen yhteydessä herkullinen Suomi–Ruotsi-asetelma, mikä on herättänyt hilpeyttä meillä sisäisesti ja toivottavasti myös asiakkaidemme keskuudessa. Kampanjamme tuo lisää jännitystä Suomen joukkueen pelien katseluun ja saa kannustamaan Suomea entistä enemmän kohti kultamitalia, sanoo Byggmax Suomen maajohtaja Aleksi Virkkunen.

Suomi kohtaa puolivälierissä Tanskan torstaina 19.5. klo 16.15. Suomen odotetaan voittavan selkeällä maalierolla, mikä myös tarkoittaa merkittävää alennusprosenttia vapaavalintaisesta maalipurkista Byggmax-myymälöissä seuraavana päivänä. Jos Suomi voittaa Tanskan, kampanja uusitaan välierissä lauantaina 21.5., jolloin Suomi kohtaa joko Saksan tai Venäjän.

Nyt toteutettava TV-lähtö on ensimmäisiä lajiaan, koska siinä hyödynnetään Valven kehittämää reaaliaikaista kaupallista mainostyökalua, ns. Dynamiittia, joka on ollut saatavilla vasta hetken.

Byggmaxin palautuskampanja tyhjensi hyllyt

Byggmaxin aikaisempi jääkiekon MM-kampanja toteutettiin ennen kisojen alkua. Kampanjassa Byggmax lupasi palauttaa 29.4.–6.5. tehdyistä ostoksista 50 prosenttia käytetystä rahasta takaisin, jos Suomi voittaa MM-kultaa.

Virkkusen mukaan asiakkaat ovat ottaneet kampanjan huumorilla vastaan ja jopa epäilleet, että Byggmax joutuu sulkemaan myymälänsä, jos Suomi voittaa. Supersuosittu kampanja tyhjensi myymälähyllyt Byggmaxeissa kautta maan, joten takaisin maksettavaa olisi runsaasti, jos Suomi voittaa jääkiekon maailmanmestaruuden.

– Itse asiassa suurin toiveemme on, että Suomi voittaisi, sillä silloin voittajia olisivat Leijonien lisäksi myös Byggmaxin asiakkaat ja Byggmax yrityksenä. Olemme varautuneet Suomen voittoon ottamalla vakuutuksen rahapalautuksien mahdollistamiseksi, kertoo Virkkunen.

Byggmaxin maalitarjouskampanjan ovat suunnitelleet ja toteuttaneet mainostoimistot Folk ja Valve sekä tuotantoyhtiöt Woopecker Film ja Valve Media. Byggmaxin Suomen tiimiin kuuluu lisäksi mediatoimisto Voitto ja viestintätoimisto Manifesto. Mainoksessa esiintyvän suomalaisen miehen syvä ääni on lainattu Tommi Korpelalta.

Byggmax myy rakennustarvikkeita kuten puutavaraa, lattioita, kipsilevyjä, sementtiä, ikkunoita, ovia ja maaleja sekä ammattilaisille että kotinikkareille. Byggmaxin liikeideana on tarjota asiakkailleen laadukkaita rakennustarvikkeita järkevään hintaan. Byggmaxilla on myymälät Espoossa, Jyväskylässä, Kangasalla, Lahdessa, Oulussa, Pirkkalassa, Porissa, Porvoossa, Raisiossa, Seinäjoella. Turussa, Vaasassa ja Vantaalla.

Kampanjan tarkemmat tiedot:

Byggmax myöntää 10 prosentin alennuksen yhdestä vapaavalintaisesta maalipurkista jokaisesta Leijonien tekemästä maalista. Yksi maali vastaa 10 prosenttia, kaksi 20 prosenttia, kolme 30 prosenttia jne. Jos Suomi tekee kymmenen maalia tai enemmän, maalipurkista annetaan 100 prosentin alennus. Tarjous on voimassa vain, jos Suomi voittaa ja koskee vain ottelua seuraavana päivänä tehtyjä ostoksia. Yksi maalipurkki/asiakas niin kauan, kun tavaraa riittää. Kampanja toteutetaan torstaina 19.5. pelattavassa puolivälierässä (maalipurkin ostopäivä 20.5.). Jos Suomi voittaa puolivälierässä, kampanja uusitaan välierässä lauantaina 21.5. (maalipurkin ostopäivä 22.5.).

Aleksi Virkkunen, Suomen maajohtaja,
puh. 040 137 7001, sähköposti:
aleksi.virkkunen@byggmax.fi

Byggmax lyhyesti

Vuonna 1993 perustettu rakennustarvikekauppaketju Byggmaxilla on 120 myymälää eri maissa: 77 myymälää Ruotsissa, 30 Norjassa ja 13 Suomessa. Byggmaxin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 4,1 miljardia kruunua (SEK) ja konserni jatkaa vahvaa kasvuaan. Byggmaxin liikeideana on tarjota laadukkaita rakennustarvikkeita järkevään hintaan. Kaikissa myymälöissä oleva ns. Drive In -piha mahdollistaa erityisesti painavien tavaroiden lastaamisen suoraan autoon tai peräkärryyn, mikä tekee Byggmaxissa asioimisesta helppoa ja tehokasta. Byggmax on listautunut Tukholman pörssiin vuonna 2010. Lisätietoja: www.byggmax.fi

BYGGMAX – LAATUA JÄRKEVÄÄN HINTAAN