Kevään ja kesän 2019 C+ -mallisto tarjoaa monipuolisesti kaikkea housuista päällystakkeihin

Torstai on nuorekas ja naisellinen sporttivaatemerkki, jonka toimintaa ohjaavat kestävän kehityksen arvot. Tulevan kevään ja kesän fokuksessa oleva C+ -mallisto tarjoaa laadukkaita ja edullisia vaihtoehtoja tiedostavalle kuluttajalle. Erityisesti Torstain värikkäät välikerrokset vakuuttavat innovatiivisilla materiaaliyhdistelmillään.

Torstai on valmistanut C+-tuotteita pohjoismaisille markkinoille jo lähes vuosikymmenen ajan. C+-valikoima on vuosien varrella laajentunut takeista midlayereihin ja muuhun kevyeen pukeutumiseen. Ensi kevään ja kesän myötä se täydentyy mallistokokonaisuudeksi, joka tarjoaa kaikkea housuista päällystakkeihin ko’oissa 36–50.

Tuotteissa on raikas design ja runsaasti väriä. Huolella suunniteltujen leikkausten ja koristeluiden ansiosta C+-mitoitetuissa tuotteissa säilyy tyylikäs linjakkuus. Ne istuvat kauniisti tarjoten väljyyttä rinnan, lantion ja vyötärön seudulle ja lisäten täten käyttömukavuutta tyylistä tinkimättä.

Ensimmäisenä sporttivaatevalmistajana mukana Reilun Kaupan Puuvilla -ohjelmassa

Torstain arvoissa korostuu eettinen ajattelu. Se on ensimmäisenä ja toistaiseksi ainoana sporttivaatemerkkinä mukana Reilun kaupan Puuvilla -ohjelmassa.

– Olemme sitoutuneet kaksinkertaistamaan Reilun kaupan puuvillan määrää tuotteissamme viiden vuoden aikana. Puuvilla-ohjelma takaa viljelijöille paremmat oikeudet ja toimeentulon, lapsityövoimaa ei käytetä ja tuotannossa noudatetaan tiukkoja ympäristökriteereitä. Tyylikäs Torstai-tuote on samalla valinta valmistusmaan hyväksi, Luhta Sportswearin markkinointipäällikkö Jenni Kuisma kertoo.

Lisätietoa Reilun Kaupan Puuvilla -ohjelmasta suomeksi löydät täältä.

Tuotetiedot:

Torstai Valencia -takki
Suojaava takki jokapäiväiseen käyttöön. Säädettävä helma. Brodeerattu koriste. Vartalonmyötäinen mitoitus. Kiinteä huppu on säädettävissä. Kankaan tekniset arvot: 3 000 mm/3 000 mvp. Suositushinta 89,90 euroa.

Torstai Aava -tunika
Naisten tunika säädettävällä kauluksella. Kuvioneulos ja vartalonmyötäinen mitoitus. Suositushinta 79,90 euroa.

Jenni Kuisma, markkinointipäällikkö, Luhta Sportswear Company, L-Fashion Group Oy
p. 050 427 4412, sähköposti: jenni.kuisma@luhta.fi

Tuotelainat ja kuvapyynnöt:
Markus Hilden, Viestintätoimisto Manifesto
p. 044 363 9961, sähköposti: markus.hilden@manifesto.fi

Luhta Sportswear Company on Pohjoismaiden johtavia vaatetusalan yrityksiä. Muodin, urheilun ja vapaa-ajan pukeutumiseen erikoistunut sukuyritys on perustettu vuonna 1907 Lahdessa, jossa edelleen sijaitsee yrityksen pääkonttori. Vakiintuneena, taloudellisesti vakaana ja luotettavana työnantajana, yhteistyökumppanina ja yhteiskunnan jäsenenä olemme yksi suurimmista tekstiilialan yrityksistä Pohjoismaissa. Työllistämme 1700 henkilöä ja teemme noin 245 miljoonan euron liikevaihdon. Konserni tunnetaan muoti- ja sporttivaatebrändeistään: Luhta, Icepeak, Rukka, Torstai, Ril’s, O.i.s. ja Your FACE. Yrityksen brändimallistoja myydään maailmanlaajuisesti, tärkeimmät vientimarkkinamme ovat Eurooppa, Venäjä ja Aasia. Yrityksen vähittäiskauppaketjut ovat: vapaa-ajan vaatetukseen erikoistunut Luhta Brand Store, urheilun Top Sport, muodin ketjut Aleksi 13 ja Your FACE sekä edullisesti edellisten sesonkien mallistoja ja erikoiseriä kuluttajille tarjoavat Luhta Outlet -myymälät.