Lenovo Yoga Slim 7i Pro -kannettavassa nyt kuvaa entisestään elävöittävä OLED-näyttö

Ohuiden ja kevyiden kannettavien tulevaisuus muuttui juuri kirkkaammaksi, sillä Lenovon™ 14-tuumainen Yoga Slim 7i Pro on nyt saatavilla sekä LCD- että erittäin eläväisellä OLED-näytöllä. OLED-versio julkistettiin CES-tapahtumassa. 90 hertsin näyttö on vastaava kuin aikaisemmin Intel Evo™ -sertifioitu LCD-sisarmalli: siinä on uusin 11. sukupolven Intel Core™ -mobiiliprosessori, Intel Iris Xe -näytönohjain ja kokoonpanosta riippuen NVIDIA GeForce MX450 -grafiikka.

Lenovo kehittää jatkuvasti laitteiden käyttökokemusta uusimpia innovaatioita ja älykkäitä teknologioita hyödyntämällä. Parannuksia ovat muun muassa koneen käynnistyminen heti kantta nostettaessa, handsfree-kirjautuminen sekä Intelligent Cooling -jäähdytysominaisuus. Laite on Intel Evo -sertifiointikelpoinen, ja Lenovo sekä Intel pyrkivät vahvistamaan1 uuden kokoonpanon sertifikaatin vuoden 2021 toisella neljänneksellä. Handsfree-toimintoja edistää myös Alexa -valmius.2

14-tuumaisessa uudessa Yoga Slim 7i Pro -kannettavassa on Samsungin valmistaman OLED-paneelin ansiosta 2.8K (2880x1800) -tasoinen OLED-näyttö, jonka virkistystaajuus on 90 hertsiä. Näyttösuhde on 16:10. Erot aiempaan LCD-näyttöön ovat merkittävät: krominanssiominaisuudet on vahvistettu jopa 1,25-kertaiseksi verrattuna LCD-näyttöön, minkä ansiosta väritaajuus on korkeampi. Musta näyttää kylläisemmältä ja kontrastisuhde on 667 kertaa tarkempi.

Kokonaisuudessaan älykkäämpi näytön laatu, ohut muotoilu sekä mobiiliprosessorien ja tekoälyn yhdistelmä luovat laadukkaan kannettavan, jossa on erinomainen kuvanlaatu, matala vasteaika sekä alhainen virrankulutus.

Uudessa näytössä on myös vaikuttavan laaja 100-prosenttinen DCI-P3 ja 125-prosenttinen sRGB-väriskaala kirkkaille väreille. Ne luovat aiempaa elävämmän HDR-kokemuksen, joka on ihanteellinen videon- ja kuvien katseluun sekä -muokkaukseen. HDR parantaa myös kontrastia kuvan kirkkaimpien ja tummempien osien välillä. Lisäksi kuvanlaatu on Dolby Vision® -tasoinen.

Lenovon Yoga -mallisto on aina ollut tyylin, kokoonpanon laadun ja helppokäyttöisyyden edelläkävijä. Kuluttajat arvostavat uutuuskannettavan näyttöä, jonka kuva on selkeä ja kirkas myös ulkona suorassa auringonvalossa. Hyvän käyttökokemuksen auringonvalossa mahdollistaa se, että yksittäisen pikselin valoa voidaan säädellä kontrastin mukaan. Lisäksi uusi OLED-näyttö vähentää silmille rasittavan sinisen valon määrää jopa 70 prosenttia verrattuna LCD-näyttöön.

Lisätietoja laitteesta Lenovon CES-sivuilla. Kuvia median käyttöön voi ladata täältä.

Hinnat ja saatavuus3

• 14-tuumainen Yoga Slim 7i Pro (OLED) tulee myyntiin lähiaikoina. Hinta vahvistetaan myöhemmin.3

Markus Hilden
Viestintätoimisto Manifesto
lenovo@manifesto.fi

Lenovo
Lenovo on 50 miljardin Yhdysvaltain dollarin kokoinen globaali yritys, jolla on 63 000 työntekijää ja joka toimii 180 markkinoilla ympäri maailman. Lenovon rohkea visio on tarjota kaikille älykkäämpää teknologiaa. Kehitämme maailmaa muuttavia teknologioita, jotka rakentavat osallistavampaa, luotettavampaa ja kestävämpää digitaalista yhteiskuntaa. Suunnittelemalla ja rakentamalla maailman kattavimman älylaitteiden tuotevalikoiman olemme myös johtamassa älykästä transformaatiota. Pyrimme luomaan parempia kokemuksia ja mahdollisuuksia miljoonille asiakkaille ympäri maailman. Lisätietoja Lenovosta: https://www.lenovo.com/fi/fi/about. Seuraa meitä: LinkedIn, FacebookTwitterYouTubeInstagramWeibo.

1 Tarkistettu, mitattu ja testattu premium-määritysten ja tärkeimpien kokemusindikaattorien mukaisesti osana Intelin kannettavien tietokoneiden innovaatio-ohjelmaa, Project Athenaa. Yoga Slim 7i Pro OLED -testaustulokset odotettavissa vuoden 2021 toisella vuosineljänneksellä, eivätkä ne takaa yksittäisen kannettavan tietokoneen suorituskykyä. Teho ja suorituskyky vaihtelevat käytön, kokoonpanon ja muiden tekijöiden mukaan. Lisätietoja suorituskyvystä ja vertailutuloksista on osoitteessa Intel.com/Evo

2 Kansi avoinna ja enintään 3 metrin päästä; Show Mode for PC -valikoimassa. Alexa saatavilla saatavana tietyillä markkinoilla.

3 Hinnat eivät välttämättä sisällä veroja eivätkä sisällä toimitusta tai optioita, ja ne voivat muuttua ilman erillistä ilmoitusta; muita ehtoja sovelletaan. Jälleenmyyjän hinnat voivat vaihdella. Päivämäärät ja värivaihtoehdot voivat vaihdella maantieteellisesti, ja tuotteita voi olla saatavilla vain tietyillä markkinoilla. Kaikki tarjoukset saatavuuden mukaan. Lenovo pidättää oikeuden muuttaa tuotetarjontaa, ominaisuuksia ja teknisiä tietoja milloin tahansa ilman erillistä ilmoitusta.

LENOVO ja YOGA ovat Lenovon tavaramerkkejä. Intel, Intel-logo ja muut Intel-merkit ovat Intel Corporationin tai sen tytäryhtiöiden tavaramerkkejä. CES on Consumer Technology Associationin tavaramerkki. NVIDIA ja GEFORCE ovat NVIDIA Corporationin tavaramerkkejä. Amazon, Alexa ja kaikki niihin liittyvät logot ovat Amazon.com, Inc.:n tai sen tytäryhtiöiden tavaramerkkejä. Dolby, Dolby Vision ja Dolby Atmos ovat Dolby Laboratories, Inc: n rekisteröityjä ja rekisteröimättömiä tavaramerkkejä Yhdysvalloissa ja / tai muissa maissa. Wi-Fi on Wi-Fi Alliancen tavaramerkki. Muut yritys-, tuote- ja palvelunimet voivat olla muiden tavaramerkkejä tai palvelumerkkejä, ja ne ovat omistajiensa omaisuutta. © 2020, Lenovo Group Limited.