Lenovolta uusia IPS-pelinäyttöjä kuluttajakäyttöön: Lenovo G27q-20 sekä Lenovo G27-20

Pelien kehittyessä myös erittäin laadukkaiden näyttöjen kysyntä on kasvanut. Lenovo™ on juuri julkistanut kaksi uutta ja tyylikästä 27-tuumaista IPS-pelinäyttöä mallinimiltään Lenovo G27q-20 ja Lenovo G27-20. Molemmissa on AMD FreeSync Premium™
-tekniikka.

Uusi Lenovo G27q-20 on litteä näyttö, joka sopii hyvin pelaamiseen ja kotitoimistoon. Heijastamaton ja korkean resoluution QHD-näyttö (2560 x 1440) on saatavana suuressa 27 tuuman koossa mukaansatempaavaan pelaamiseen. G27q-20:ssa on jopa 165 hertsin virkistystaajuus. Niin ikään litteä 27-tuumainen G27-20 puolestaan tarjoaa 144 hertsin virkistystaajuuden ja Full HD (1920 x 1080) -paneelin tarkkuuden. Molemmissa on noin 1 millisekunnin liikkuvan kuvan vasteaika (MPRT) ja 3 millisekunnin vasteaika vähentämään liikkeen epätarkkuutta ja poistamaan juovia ja haamukuvia.

G27q-20:n alustava suositushinta on 299,99 dollaria ja G27-20:n 239,99 dollaria. Molemmat ovat näillä näkymin kaupoissa tammikuussa 2021.

Lue alkuperäinen englanninkielinen tiedote kokonaisuudessaan täältä: https://news.lenovo.com/pressroom/press-releases/lenovo-ips-gaming-monitors-bring-the-power-needed-to-dominate/

Kuvat median käyttöön tiedotteen liitteenä.

Markus Hilden
Viestintätoimisto Manifesto
lenovo@manifesto.fi

Lenovo
Lenovo on 50 miljardin Yhdysvaltain dollarin kokoinen globaali yritys, jolla on 63 000 työntekijää ja joka toimii 180 markkinoilla ympäri maailman. Lenovon rohkea visio on tarjota kaikille älykkäämpää teknologiaa. Kehitämme maailmaa muuttavia teknologioita, jotka rakentavat osallistavampaa, luotettavampaa ja kestävämpää digitaalista yhteiskuntaa. Suunnittelemalla ja rakentamalla maailman kattavimman älylaitteiden tuotevalikoiman olemme myös johtamassa älykästä transformaatiota. Pyrimme luomaan parempia kokemuksia ja mahdollisuuksia miljoonille asiakkaille ympäri maailman. Lisätietoja Lenovosta: https://www.lenovo.com/fi/fi/about. Seuraa meitä: LinkedIn, FacebookTwitterYouTubeInstagramWeibo.