Lenovon uusi ThinkSmart Hub -älylaite auttaa yrityksiä siirtymään hybridityömalliin

Lenovo julkisti 22. syyskuuta 2020 uuden sukupolven ThinkSmart Hub -toimiston älylaitteen tyylikkäällä muotoilulla ja 20 prosenttia aiempaa pienemmällä alustalla. Huippuluokan kokoushuonejärjestelmä tarjoaa rikkaamman äänikokemuksen neljän parannetun kaiuttimen ja mikrofonin avulla. Älykäs yksikaapelimekanismi taas vähentää johtosotkua.

Hub-älylaitteessa on uusi 360 astetta kääntyvä 10,1 tuuman Full HD -kosketusnäyttö ja näkyvämmät LED-valot. Sen virtalähteenä on vPro®-teknologiaa käyttävä Intel® Core ™ i5 -prosessori. Microsoft Teams Roomia varten ThinkSmart Hubin sisäänrakennettu Intel® vPro® -alusta takaa tiimityön tietoturvan ja tuottavuuden sekä varmistaa, että kokousten järjestäminen on helppoa.

Etätyö ei ole uusi ilmiö, mutta siirtyminen joustavampaan "hybridityömalliin" on yleistynyt ja jatkaa yleistymistään. Lenovon tuore tutkimus osoittaa, että 52 prosenttia maailman työvoimasta uskoo jatkossa työskentelevänsä kotona aiempaa enemmän ja 63 prosenttia kokee etätyön toimistotyötä tuottavammaksi.

Uudet toimintamallit tuovat mukanaan omat haasteensa, joiden ratkaisemisessa teknologialla on keskeinen rooli. Tehokkaat kokoushuonejärjestelmät auttavat maksimoimaan kokousten tehokkuuden ja vahvistavat työntekijöiden yhteenkuuluvuuden tunnetta niin etänä kuin toimistollakin. Hybridityömallit eivät vähennä yhteistyön tärkeyttä, ja uudet teknologiat takaavat yhteistyön mutkattomuuden ja sujuvuuden myös etäyhteyksin.

ThinkSmart Hub on suojattu Lenovo ThinkShield -tietoturvaratkaisulla ja tuotteeseen sisältyy kolmen vuoden Lenovo Premier Support -takuu. Lisäksi hankittavissa on Smart Collaboration Managed Services -palveluita it-ratkaisujen hallintaan.

"Olemme innoissamme uusista ominaisuuksista, jotka yhteistyömme tuo markkinoille", Joseph Mingori, Lenovo Smart Collaboration Businessin johtaja sanoo, ”Uusi ThinkSmart Hub nostaa videokokouksien suorituskyvyn korkeammalle tasolle. Tämä yhdistettynä kumppaniemme tarjoamiin ominaisuuksiin, kuten Extron-huoneohjaukseen, luodaan vertaansa vailla oleva käyttäjäkokemus."

ThinkSmart Hub -toimiston älylaitteen odotetaan olevan saatavilla lokakuusta 2020 lähtien. Hinnat ovat alkaen 1999€.

Lisätietoja: https://techtoday.lenovo.com/fi/fi/solutions/large-enterprise/smartoffice

Hanna Schneider

Viestintätoimisto Manifesto
hanna.schneider@manifesto.fi
+358 (0)40 93 48 121

Lenovo
Lenovo on 50 miljardin Yhdysvaltain dollarin kokoinen globaali yritys, jolla on 63 000 työntekijää ja joka toimii 180 markkinoilla ympäri maailman. Lenovon rohkea visio on tarjota kaikille älykkäämpää teknologiaa. Kehitämme maailmaa muuttavia teknologioita, jotka rakentavat osallistavampaa, luotettavampaa ja kestävämpää digitaalista yhteiskuntaa. Suunnittelemalla ja rakentamalla maailman kattavimman älylaitteiden tuotevalikoiman olemme myös johtamassa älykästä transformaatiota. Pyrimme luomaan parempia kokemuksia ja mahdollisuuksia miljoonille asiakkaille ympäri maailman. Lisätietoja Lenovosta: https://www.lenovo.com/fi/fi/about. Seuraa meitä: LinkedIn, FacebookTwitterYouTube, InstagramWeibo.